Gotta love it…

God morgen fra Stavanger! Jeg har akkurat inntatt en nydelig frokost og sitter nå og drikker på en varm kopp hjemmelaget kakao. Livet hos bestemor <3 Om litt tar jeg med meg Bella på en liten løpetur før jeg skal unne meg en liten dose solarium. (Nei, jeg ble ikke brun nok i Marokko). Hehe, det var liksom litt vanskelig å få farge gjennom den tykke våtdrakten!

Ellers har enda en skinnjakke tatt plass i garderoben ser dere! Dette er vel den fjerde i samlingen. Hihi, skinnjakker får man da aldri nok av? De går til alt og kan brukes både vår, sommer og tidlig høst. Min splitter nye jakke fikk jeg av Nevernaked rett før jeg dro til Marokko. Den er i størrelse XS/S og sitter som et skudd! Kan ikke vente med å ta den i bruk i fremtidige vårantrekk.

 

Var ikke jakken fin? Den koster bare 299kr HER. 



Dere får ha en strålende onsdag så lenge. Vi skrives!

     Min jakke er sponset av www.nevernaked.com 

19 kommentarer

Siste innlegg