Vinn Shai produkter og spabehandling til 3000kr

Valentines day nærmer seg med stormskritt jenter! Om 9 dager er kjærlighetens dag her enten dere ønsker det eller ikke. Hehe, jeg kan tenke meg at 14 februar ikke er alle single jenters favorittdag? Åjoda! Da får man jo en gyllen mulighet til å skjemme seg selv bort med litt nettshopping, hjemmespa, is, sjokolade og film. (Ingen romantisk komedie selvsagt). 

Er det noen som har planlagt noe spesielt på Valentines day i år? Jonas og jeg har ikke planlagt noe som helst, men vi skal nok finne på noe lurt skal dere se. Det gjør vi alltid.. Kanskje vi tar den helt ut og drar på spa? Det ville vært Fantastisk med stor F. Vi får se! Jeg har ihvertfall tre ting på Jonas sin ønskeliste for feiringen av 14 februar. Får jeg krysset av alle tre punkter så vet jeg at Jonas kommer til å bli mer enn storfornøyd. Altså hva mer enn 1. En glattbarbert kropp. 2. Nytt undertøy, og 3. Bakverk, kan en mann ønske seg? Der har dere ihvertfall veien inn til Jonas sitt hjerte.. Vel, + litt ryggmassasje.

 

Er det flere som synes ryggmassasje eller en runde kvalitetsspa høres fristende ut så har jeg en gladnyhet til dere. Ettersom Valentines day nærmer seg har jeg i samarbeid med Dorco Shai fått lov til å dele ut et gavekort på spabehandling til hele 3000 kroner. Oh yes! Sist jeg sjekket så er dette ihvertfall dobbelt så mye som hva en god runde kroppsmassasje koster, og det betyr selvfølgelig at du kan ta med deg din kjære! Skulle du være en av dem i “forever alone” kategorien så ta med deg en god venn og få den beste 14 februar-feiringen noen sinne! Dorco Shai sørger for at du får gavekortet på ditt lokale senter for spabehandling så det spiller ingen rolle hvor du bor i landet. Her kan alle og enhver delta i trekningen!

Som om ikke dette var en bra nok premie så har jeg også fått lov til å dele ut et års forbruk av Dorco Shai produkter. Et helt år med gratis barbering dere! Jeg har selv brukt Shai sine produkter i to år nå, og min rosa høvel er med meg over alt!

 

Slik deltar du: 
1. Klikk hjem en gratis prøvepakke med Dorco Shai sin barberhøvel HER.
2. Legg igjen en kommentar hvor du informerer om at du er med i trekningen!

Har du allerede klikket hjem en gratis prøvepakke med Dorco så holder det å legge igjen en kommentar!
Masse lykke til! Jeg trekker en heldig vinner som kan få ta med seg kjæresten/en venn om 7 dager.

Annonse

268 kommentarer

Siste innlegg