Det er tid for spørrerunde!

God kveld! Jeg har kommet trygt frem til Stavanger og har akkurat spist meg sprikkmett på italiensk gryterett. Ah, det føles virkelig HERLIG å være tilbake i Stavanger hos familie igjen <3 Nå var det alt for lenge siden sist. Har dere hatt en fin dag? Som tirsdagens siste update tenkte jeg å kjøre denne spørrerunden rundt Marokko, surfing og Lapoint. Skulle dere har noen spørsmål som jeg ikke har besvart i blogginnleggene mine fra reisen så må dere gjerne stille meg dem nå! Jeg kommer med et svarinnlegg om et par dager. <3

Ønsker dere en kjempefin kveld! Jeg skal kose meg med familien <3
Ikke nøl med å stille spørsmål. Jeg svarer på alt angående Marokko!

47 kommentarer
    1. -Hvordan er shoppingen i Agadir?
      -Og hva med måten å komme seg inn til sentrum på?
      -Så du noen gatebarn iløpet av tiden?
      -Ridde du på kameler, kan du fortelle om det? Var det isåfall noe som Lapoint satt opp?
      -Hvordan var prisene i Agadir?, tenker mest på klær, sko, og tilbehør.
      -Hvordan var de lokale der nede?
      -Ettersom det er et land hvor man egentlig må dekke til skuldre og knær, hvordan gikk du kledd om du skulle til sentrum? Er de veldig strenge på det utenfor “turist” områdene?
      Jeg håper du tar deg tiden til å svare på disse, ettersom jeg selv skal til Marokko/Agadir, og vil gjerne ha svar på dette! 🙂

    2. Hvordan tar du åå frostingen på cupcaksene dine? Du får de alltid til å se sykt deilige ut!
      Hvilken cupcakes-oppskriftsbok bruker du?
      Hva er det som inspirerer deg til klesstilen din? Elsker den!
      Kan du ha en video en gang? Om hva som helst; cupcakesvideo, romvideo eller videoblogg ❤️
      Elsker bloggen din!

    3. Kos deg masse i Stavanger hos familien din <3 Hva var det beste med hele Marokko turen? Hvem dro du sammen med?

    4. Elsker bloggen din, du tar så fine bilder og skriver så høyt og varierende. Men jeg lurer på, kanskje litt frekt å spørre om, hvor er moren din? Har dere ikke kontakt eller har set skjedd noe? Bare lurer siden vi aldri hører om henne. Stor klem <3

    5. Var det vanskelig?
      Noe du ville anbefalt helt uerfarne lesere?
      Hvor er den turkise bikinien fra?
      Ble du godt kjent med andre som reiste ned dit?
      Alltid så koselig å lese og kommentere bloggen din. Ikke mange toppbloggere som tar seg tiden til å svare mange lesere i kommentarfeltet, men så har vi deg Marthe. Alltid like koselig å få svar fra deg på en kommentar eller et spørsmål 🙂 <3

    6. ida: Vi har vært sammen i 4 år så en uke fra hverandre går veldig greit. 🙂 Jeg har ikke sett familien min på en måned så jeg savnet dem mer akkurat nå! 🙂

    7. har du lyst på barn nå/fremtiden?
      har du lyst til å gifte deg?
      hvis du gifter deg, skal du ha et stort bryllup eller lite?
      digger bloggen din, liker at du er deg selv 100% og ikke er som alle de andre rosa bloggerne!!

    8. -Kunne man drikke alkohol der? På restaurantene? Evt kjøpe og drikke på campen?
      -Hvordan var utelivet?
      -Hva bør man ta med seg? Medisiner, var det kaldt trenger man jakke eller bukse?:)
      -Var det varmt – norgesommer varmt eller varmere?
      -Var det kaldt i vannet?
      Takk for svar!:) Skal dit snart selv og fant bloggen din fordi du hadde skrevet et innlegg om det jeg søkte etter på Google Hehe!
      Kjempe fin blogg og bilder!:)

    9. Hva var temperaturen (i vann og på land)?
      Hvor mye koster turen totalt?
      Bodde du på rom alene?
      Hvor er bikinien fra, den blå (ser smashing ut!)?
      Hvilken aldersgruppe vil du anbefale turen til?
      Hva var det beste me turen?
      Kan man dra till andre land på surfecamp med lapoint også?
      Digger bloggen din, det var gøy å følge deg til Marokko! ;D;D

    10. Hei! Kjempe fin blogg!
      Lurer på å dra til Portugal til sommeren med Lapoint, men tror du at turen passer til meg som er 17 å et halvt år til sommeren?

    11. vet dette ikke har noe med turen din og gjøre, men satt veldig pris på om du kunne svare. jeg har veldig problemer med og finne bikiner som passer og er ca ganske lik deg. hvor pleier du og kjøpe bikini og syns de sitter som de skal?

    12. -Var det noen aldersgrense for å være med på turen?
      -Var antall måltider og kvaliteten på maten god nok?
      – Fikk du nye venner? Var de andre som var med på turen lett å bli kjent med?
      – Var oppholdet vert pengene?
      – Var det bedre en forventet? Idylisk?
      – Har vurdert å ta meg en pause fra hverdagen og dra på en reise som dette. Vil du anbelfale Lapoint for en jente på 17 år? Er nivået høyt når det gjelder surfing? og får du tid til å bli “kjent” med byen?:)

    13. hvor mye kostet turen?
      om du fikk den sponset, vet du ca hvor mye? 🙂
      hva er aldersgrensen?
      hadde du en god opplevelse?
      er det en tur du anbefaler for andre? <3

    14. skal kjøpe bursdagsgave til kjæresten snart, har du noen gavetips som ligger rundt 1000-2000kr jeg kan kjøpe til han? 🙂

    15. Hei! Superfin blogg <3 Jeg bare lurte på hvor du handler mesteparten av klærne dine? Får du mye sponsa?
      Hvem tar alle bildene dine?
      Har du hatt noen blogg før denne, og hvem har laget headeren din?
      Hva jobber du og Jonas med?
      Elsker bloggen !

    16. Ser tidspunktene for når dere dro på morgenen og når dere kom tilbake vareirte veldig, ble det mye Africa-time?

    17. hvor mye ble totalen på turen?
      hadde du med deg mye lommepenger, eller ble det ikke så mye tid til shopping osv?
      har lapoint noe aldersgrense?

    18. Hvordan gjorde du det med valutaen? Det er jo ikke mulig å veksle marokkansk dirham i Norge, har jeg skjønt. Fikk dere mulighet til å veksle det dere evnt. hadde til overs før dere drog hjem, eller?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg