Antrekk – 040214

Er det bare jeg som blir glad av å gå i farger? Eller lyse klær generelt? Da jeg våknet på morgenen i dag og så hvor mørkt og trist det var utenfor bestemte jeg meg med en gang for å kle meg i noe lyst og fargerikt. Fy søren som klær kan påvirke humøret på dager som denne. Dette får bli dagens tips fra meg til dere lesere. Sitter dere fast i den mørke vinterdepresjonen så fyll garderoben med lyse plagg. Nå som vårmoten allerede er å finne i butikkene bør det slett ikke være noe problem å få tak i farger heller. Den ferskenfargede buksa jeg har på meg her kjøpte jeg på Bikbok i går og det samme gjorde jeg med den hvite genseren. Fersken kombinert med hvitt har da aldri slått feil! Kanskje jeg har blitt bitt av pastellbasillen denne våren også..

 

 
Bukse og topp fra Bikbok, Smykke og klokke fra Gina Tricot, Sko fra “Malien” i København



Hva synes dere om antrekket? Flere som er klare for en lysere vår?

51 kommentarer

Siste innlegg