Antrekk – 030214


Drapped skirt fra Gina Tricot, Genser fra Vila, Cardigan fra Bikbok, Sko fra Nelly, Lue fra Primark



Tjohei! Har dere fått en fin start på den nye uken? Det har jeg. En jækla fin start faktisk. Jeg har stått på i hele dag og tenkte nå å ta en pause for å unne meg litt god middag med min kjære. Dagens antrekk får dere i et bildedryss over og under her! Mitt splitter nye Gina Tricot skjørt har fått kommet på. Det er litt i det strammeste laget så jeg pakket det ikke med til Marokko, men i dag bestemte jeg meg altså for å presse meg inn i det. Haha, sånn går det når man ikke besøker prøverommet i butikken.

Ellers tenkte jeg å informere familien om at jeg kommer til Stavanger i morgen! Hehe, jeg håper dere er hjemme og ønsker besøk for jeg savner dere maks! Jeg har ikke vært hjemme siden jul og det er jo nesten rekord-lenge.. Skulle tro jeg hadde mark i rumpa ettersom jeg reiser igjen etter bare en dag i heimen, men jeg har fri til fredag så jeg må utnytte anledningen!



Adjø så lenge! Kanskje dukker det opp et innlegg til litt senere? 

41 kommentarer

Siste innlegg