Outfits from february 2013

 
 
 
 
 

God morgen! Da var jeg kommet trygt hjem. -Eller hjem, og hjem. Til Gardermoen ihvertfall! Ettersom flyet landet så sent som halv et i går, sjekket jeg like godt inn på Rica hotell for natten. Her har jeg nå kost meg med hotellfrokost og litt arbeid. *Rettelse*.. Mye arbeid! Jeg satte faktisk oppe til fire i natt og tok igjen noe av det tapte bloggarbeidet. Jeg glemmer alltid at jeg ikke kan stole 100% på nettet i land som Marokko, og da hoper ting seg jammen fort opp. -Men nå ser jeg ihvertfall et lys i tunellen! Under her får dere et lite bildedryss av februar-antrekkene mine for i fjor. Jeg tenkte jeg skulle begynne med en slik spalte en gang i måneden fremover. Det kan jo være litt morsomt med noen tilbakeblikk mellom alle de nye antrekkene? Ah, nå kjenner jeg bare at jeg gleder meg halvt ihjel til å få stelt meg igjen. Haha, jeg har nesten glemt hvordan jeg gjør det..

Nå skal jeg se og få sjekket ut av hotellet før jeg drar inn på Gardermoen. Her har jeg noen timers venting før neste fly går så da skal jeg selvfølgelig få oppdatert dere med noe hyggelig! Ha en strålende søndag så lenge. Vi skrives om noen timer!





 
 

Har dere noen favoritter fra februar i fjor?

42 kommentarer

Siste innlegg