My last day in Marokko

Jeg har hatt et fantastisk siste døgn i Marokko og er nå klar for avreise om 2 små timer. Fysj, jeg kan ikke si at jeg gleder meg til å komme hjem når yr melder sludd hele uken. Jaja, jeg har hatt en nydelig uke og får leve på den i en god stund fremover!

Formen min ble straks mye bedre og utover ettermiddagen i går var jeg så godt som helt fin igjen. Takk og lov for det! Dagen gikk til masse bildeknipsing og enda en superhyggelig sightseeing-kjøretur av Tarik. Vi var egentlig på jakt etter noen store og fine bølger som han kunne surfe på, men det var visst ingen som var store nok. Haha! “De er ikke verdt bryet”, sa han. -Og jeg som trodde bølgene var for store. Så feil kan man ta! Jeg fikk altså ikke knipset noen bilder av proffen sjøl, men jeg tok en rekke bilder av Marokkos nydelige natur. Herlighet så mange flotte steder jeg har fått se de to siste dagene. Både store, kjente klipper og surfespots, og mindre mer skjulte “perler”. Jeg er så misunnelig på de som får nyte dette synet hver eneste dag.

Til kvelden hadde jeg meldt meg på Lapoint sin Babecue-middag med pannekaker til dessert, og dette ble et svært så vellykket måltid! Da alle hadde spist seg sprikkmette dro vi tilbake til beach resortet for å ta noen drinker. Her samlet vi oss rundt et godt og varmt bål, holdt drikkeleker, lo og koste oss før vi dro for å teste utelivet i Agadir. Utelivet i Adagir var det heller ingenting å si på! Hoho, jeg hadde det SÅ gøy. Danset og hoiet hele natten.. Jeg hadde ikke hørt festmusikk på en stund så da det endelig ble spilt for ørene mine igjen, klarte jeg ikke å sitte stille et sekund. Haha! *Tidenes danseløve* 

Håper jeg rekker en liten oppdatering til før avreise, men hvis ikke så lover jeg å komme med mange fine oppdateringer så fort jeg er hjemme! Jeg har enda mange fine bilder på lur som jeg vil dele med dere. <3 PÅ GJENSYN MAROKKO! 

28 kommentarer

Siste innlegg