Mine siste antrekk

God morgen! Nå sitter jeg og skriver til dere fra Gardermoen! Sminkeløs og stuptrøtt etter en søvnløs natt på toget. Det er fullt og helt min egen feil.. Jeg ble oppslukt i youtube-videoer og klarte ikke å legge telefonen fra meg. Haha! -Men kjenner jeg meg selv rett så snorker jeg meg gjennom hele flyturen til Agadir. Under får dere en liten oppsummering av mine siste antrekk.

Det er jammen hyggelig å tenke på at jeg de neste dagene skal få bytte ut snøen med sand, sol og varmegrader. Gud så digg! Det kjennes som årevis siden sist jeg kjente solstrålene på kroppen.. Dere får ha en hyggelig lørdagsmorgen så lenge! Jeg har litt kommentarsvaring å ta igjen for gårsdagen før jeg skal nyte en frokost og finne veien til gaten min. 


 
 

 

 

Farvel snø og minusgrader.. Vi sees om en uke!

Vi skrives igjen litt senere i dag. Ha det fint så lenge!  

27 kommentarer

Siste innlegg