Jeffrey Campbell Syrus

 

 

Hei og hopp! Da ble klokken to før jeg rakk å starte på første bloggpost. Herlighet så fort timene flyr. Jeg reiser til Marokko om to små dager og har enda en hel del saker å ordne opp i før den tid. Fly til gardemoen skulle blant annet vært bestilt for… dager siden! Hoho, det ordner seg alltid. Jeg liker bare så alt for godt å gjøre ting heelt i siste liten. En medfødt dårlig uvane kanskje?

Jeg tenkte jeg kunne vise dere det nye Jeffrey Campbell paret som dukket opp i postkassen min i dag. Gjett om det skal få bli med til varmere strøk? De er ikke bare RÅfine, men veldig behagelige også. Jeg vet ikke hvordan Jeffrey Campbell får de megahøye hælene sine til å kjennes så gode, men jeg tror ikke jeg kunne vrikket foten min om jeg så gikk på fjelltur i disse.

Hva synes dere om mitt nye JC par? 
Skoene fås kjøpt på www.nevernaked.com HER 

            Mitt par er sponset av www.nevernaked.com

30 kommentarer

Siste innlegg