My new office

Jeg klarer ikke å slutte og smile når jeg ser på mitt nye kontor. Jeg er så fornøyd med valg av ALT. Både bord, stol og pyntegjenstander! Dere som følger meg på instagram har allerede fått en sniktitt på det, men her får dere et lengre og bedre bildedryss av det hele. Jeg tror jeg skal ha skrevet hvor alt sammen er fra, men skulle jeg ha glemt noe så spør i vei!


1. Skrivebord, lampe, og stol fra Ikea. 2. Rosa tibetansk saueskinnspute fra Living. 3. Bilde, lys, lysestaker, blomster, vase, og love bokstaver fra Skeidar 4. Reinsdyr fra Skan Møbler 5. Hvitt bilde fra Netthandelen  6. Stige fra Ellos 7. Englevinger fra Upstairs

Nå hva synes dere? Ble det ikke bra? Jeg kan ikke tro at Jonas gikk med på å la meg få ha et rosa kontor i stuen. Hehe! -Men han måtte faktisk si seg enig i at resultatet virkelig gjorde noe med helheten for hele rommet. Nå mangler vi bare et par høye barstoler i et annet hjørne så har vi endelig fått stuen perfekt. Det har jammen tatt tid å innrede en dobbel så stor leilighet, men jeg har lært at man blir nødt til å bruke tid for å få det slik man vil! Det perfekte hjemmet kan ikke bygges på et blunk. <3

Jonas bekymret seg litt for at jeg aldri kom til å bruke skrivebordet mitt, men det er allerede blitt tatt vel i bruk det skal jeg si dere! Det kommer ikke bare til å være kontor, men også en slags arbeidsbenk! Ettersom den er hvit og plassert rett ved et stort og lyst vindu passer bordet perfekt som lokasjon for alle typer bloggbilder. Dagens bakverk ble blant annet både laget og knipset her! Mer av det skal dere få senere, og dere må bare glede dere for jeg har bakt de beste cookiesene noen sinne. Mihi!

 

Vi kommer nok til å kjøpe en stol til etterhvert!
Her er det nemlig stor nok plass til to arbeidere. <3

78 kommentarer

Siste innlegg