Jula varer helt til påske!

Her er vi slett ikke verdige med julebrusen ser dere! Hehe, spesielt ikke når den er på tilbud og plassert rett ved kassa på ICA. En helt nydelig, indisk middag er oppspist og Jonas holder i skrivende stund enda på med kontoret mitt. Jeg er så spent på hvordan det blir! Vi er ihvertfall strålende fornøyde med vår nye tvkrok i stuen. Det er biltt så intimt og koselig her nå! <3

Tilbake til den gode middagen! Jeg fant en ny krukke i hyllen på Ica i dag og bestemte meg fort for å prøve den ut. “Mango Chicken Curry Saus” hørtes så absolutt ut som noe for oss, og det var det også. Spesielt kombinert med en håndfull ristede cashewnøtter. Jeg har ikke knipset noen fancy bilder til dere i kveld, men jeg legger ved denne enkle middagsoppskriften under her så kan dere velge selv om dere har lyst til å prøve det ut eller ikke. Vi likte det ihvertfall supergodt!

Slik gjør du: 
1. Sett på ovnen på 200 grader og sett på en gryte med ris for to. 
2. Rist en håndfull usaltede cashewnøtter i en tørr stekepanne.
3. Ta bort de ristede nøttene og skjær to kyllingfilèter i terninger. Stek dem i litt olje til de er gjennomstekte.
4. Når kyllingen er stekt heller du over et glass “Mango Chicken” saus i merket Patak’s. Varm det hele opp.
5. Sleng inn et par nanbrød i ovnen og la dem varmes i et par minutt. 

Strø over de ristede cashewnøttene rett før servering! 

Velbekomme! <3 Ønsker dere en fin kveld videre! 
Nå skal denne damen ut og unne seg litt usunn brunfarge. <3

22 kommentarer

Siste innlegg