Antrekk – 200114



God kveld! Så hyggelig å høre at dere likte både oppskrift og vårt nye interiør. Det setter jeg STOR pris på å høre. <3 Jonas er nå blitt kjørt på jobb og jeg er ferdig med alt som er av skrivearbeid så nå skal jeg faktisk sette av resten av kvelden på å utforske instagram. Jeg har ikke vært så flink på å svare på kommentarene deres der inne. Det skyldes rett og slett at jeg ikke engang klarer å treffe tastaturet på min nye mobil. Haha! -Og disse ordforslagene som dukker opp går meg på nervene!

I det jeg tror jeg har vært flink å svart venninnen min “Siri” på instagram, ser jeg plutselig at alt jeg har klart å sende inn i kommentarfeltet er “@Sur”. Arh.. Setningene forsvinner ut i løse luften og før jeg vet ordet av det har jeg tagget et vilt fremmed navn.. Så gir jeg opp med en gang vet dere. Tålmodighet eier jeg ikke. Hehe! Nei, jeg får bare se og sette av hele kvelden til å lære meg dette. Jeg synes jo det er superstas at nærmere 7000 følger meg allerede. Responsen er jo helt enorm! Kjempegøy 😀


Bukse fra New Yorker, Vest fra Gina Tricot, Pink Pink skjorte fra www.madlady.se HER, sko fra Nelly

Haha! Jeg ser gal ut <3 Skulle tro jeg møtte snøen for første gang!
Følg meg på instagram: marthekborge heter jeg der.  

40 kommentarer

Siste innlegg