Antrekk – 190114

 

God kveld! Nå sitter jeg i stuen til Kristinemor og blogger! Har dere fått en fin søndag så langt? Her er det filmkveld med taco og usunnheter som står på planen! Jeg har ikke sett Kristine på måneder så nå var det på høy tid å dra på besøk til henne igjen.

Bella har også blitt med og ligger nå nesten rett ved siden av Kristines pus og snorker. Jeg har et mål om å få katt og hun til å bli bestiser innen kvelden er omme.. Hihi. Mission almost completet! Under får dere dagens antrekk i et lite bildedryss! En splitter ny skjorte fra www.madlady.se har fått kommet på. Har du lyst på den selv så fås den kjøpt for 399kr HER.

 


Sko og clutch fra Primark, Jakke fra Bikbok, Skjorte fra www.madlady.se, bukse fra New Yorker

Jeg ville bare innom og dele antrekket mitt med dere.
Nå får jeg være litt sosial her! Ha en fin søndag videre dere. <3

48 kommentarer

Siste innlegg