The perfect dress

Hurra! Da var det helg for min del også. Ihvertfall nesten. Jeg har en hel hau med mail og kommentarsvaring som skal tas igjen i kveld, men det er bare hyggelig! I skrivende stund sitter jeg hos svigers. Jonas står og kokkelerer på kjøkkenet og jeg har blitt plassert i stuen. Jeg har fått klar beskjed om å ikke komme inn før jeg har fått klarsignal så nå er jeg jammen spent på hva gutten steller i stand til der inne! Jeg har på følelsen at det er noe romantisk noe. Hihi! For anledningen har jeg tatt på meg tidenes kjole. Den dumpet ned i postkassen vår i går, og jeg ble så glad! Den er utrolig fin på bildene, men i virkeligheten er den enda flottere. Jeg tror faktisk jeg vil påstå at dette er den fineste kjolen jeg eier! Den koster 499 og fås kjøpt HER. 

Ellers må jeg selvfølgelig si at jeg synes det er kjempestas å se at så mange følger meg på instagram allerede! Jeg brukte hele pausen min på å prøve å oppdatere instagram med et bilde, men det tar jammen tid når man er tilbakestående på den teknologiske fronten. Jaja, jeg synes ihvertfall at det er moro! -Og tusen takk for alle de fine kommentarene dere har lagt igjen. <3 Herlighet. Hvis det er sånn det er å ha instagram så lurer jeg på hvorfor i all verden jeg ikke har laget meg det før! 

Likte dere kjolen? Min kjole er sponset fra www.madlady.se
Lover å knipse masse bilder til dere i kveld! 

                      Følg meg gjerne på instagram. marthekborge heter jeg!

27 kommentarer

Siste innlegg