Jeg har fått instagram!


Åjada! Etter fire uker med en iphone (til pynt), har jeg endelig opprettet meg konto på instagram. Hurra! Cathrine prøvde å lære meg det i går kveld, men gi meg noen dager så skal jeg nok få satt meg ordentlig inn i det. Foreløpig føler jeg meg som et levende spørsmålstegn der inne. Hehe! Er det sånn det føles å være nybegynner som blogger? Hva deler man på instagram? Hva skriver man? Skriver man i det hele tatt? Hvor ofte skal jeg oppdatere? Hjelp! Jeg kunne stilt tusen spørsmål, men jeg får vel bare ta tiden til hjelp og prøve meg frem. Innen en uke skal jeg være dronningen av instagram! Høhø. Neida, men jeg gleder meg spesielt til å dele bilder fra Marokko kjenner jeg! I dag er det nøyaktig en uke til avreise og jeg gleder meg som en GAL.

Nå skal jeg av gårde på jobb for tredje og siste dag. Jeg har ikke rukket å lese en eneste kommentar fra det siste døgnet, men jeg lover å ta alt igjen når jeg kommer hjem i kveld. Jonas henter meg på jobb klokken seks og kjører meg til romantisk aften hos svigers. Åh som jeg gleder meg til romantisk middag, vin og et varmt bad i jacuzzien! Det skal bli F-A-N-T-A-S-T-I-S-K.

Følg meg gjerne på instagram! Jeg heter marthekborge. 
Forhåpentligvis så dukker det opp noen bilder der i løpet av dagen!

60 kommentarer
    1. Da har jeg lagt deg til! Har savnet deg på Instagram leeeenge. Følger du tilbake? 🙂 christinehindenes

    2. skal følge deg<3
      følger du tilbake? isåfall heter jeg mateeli 🙂
      digger bloggen din, er innom minst 10 ganger om dagen<3

    3. Selvfølgelig skal jeg følge deg på Instagram, søta! <3 Hvis du er usikker på hva du vil/kan legge ut så kan du jo ta en titt på andre sine profiler for litt inspirasjon og tips. Gjerne ta en titt på meg, @penedicte1 🙂 Også gleder jeg meg til å se solfylte bilder fra Marokko 😀

    4. Slettet instagramen min for mange måneder siden, men nå tror jeg at jeg må lage en ny for å følge deg! 🙂 hoho

    5. Husker godt da jeg laget meg instagram og ikke forsto noen ting av det. Men dette setter du deg fort inn i. Hvis ikke er det jo bare til å spørre dine trofaste blogglesere! Skal rett inn å følge deg! Bloggjenta heter jeg der forresten! Ha en fin dag på jobb! 🙂

    6. Nå følger jeg deg 😀 (mloveslions). Blir morsomt å se bilder fra deg! Du er så herlig <3 God helg, skjønne!

    7. Hihi, nå følger jeg deeeg! Gleder meg masse til bilder via instagram nå også! Hvis du har en travel dag, kan du liksom bare legge ut et bilde på instagram og skrive: travel dag idag, blir nok ikke noe blogging idag osvosv. Instagram er suuper gøy! Jeg har hatt det i ett år (eller mindre) og synes det er veldig gøy! <3<3 Du kommer nok til å like deg der, hehe! Det kan jeg love deg!
      Håper du instagram'er (?) like bra som du blogger! Hihihi, det skal bli så gøy det 😀

    8. Nå følger jeg deg! 😀 hmm.. har i vert fall et tips til deg! Hvis du også har lyst på alle de forskjellige tegnene som alle bruker, så går du inn på innstillinger på iPhonen din -> generelt -> tastatur -> tastaturer -> Legg til nytt tastatur… -> Emoji ! og VOILÀ! 😀
      Gleder meg spesielt til å følge deg når du reiser til Marokko, lurer veldig på å reise dit selv 🙂 Må du ta noen vaksiner når du skal reise dit?

    9. Hei Marthe! Kommenterer nesten aldri bloggen din, selv om jeg leser den fast og er innom den flere ganger om dagen. Jeg har aldri “møtt” noen som deg, ikke det at jeg kjenner deg og har møtt deg på ekte, men jeg føler jeg kjenner deg. Det du skriver virker så ekte, du virker så jordnær og snill mot alle til og med de du ikke kjenner. Du er mitt forbilde innen blogg, og derfor tenkte jeg nå at jeg skulle legge igjen en kommentar! Flotte Marthe, stå på videre og du kommer til å nå langt! Ha ei fin helg <3

    10. Hei! Flott blogg! Jeg lurte på om du har noen bøker å anbefale meg? Etter tips fra deg har jeg akkurat blir ferdig med et helt halvt år. Det var en helt fantastisk bok, den beste jeg har lest tror jeg. Har du noen tips til lignende bøker?

    11. Jaaa! Ventet på at du skal få det. Mange bruker instagram for inspirasjon 🙂 et tips. Hadde vært artig om du fulgte meg 😀 terresee. Er mange falske profiler av deg på instagram.

    12. Gleeedeeer meeg til å få updates fra instagram 💕💕💕💕💕
      Men hvorfor kommer D en k mellom Marhe og Borge ? Har du et mellomnavn ? Ihvertfall hva er det?😃❤️😀

    13. Du kan oppdatere hver gang du har tid og bilde, men en tekst som f.eks Marokko med smiley bak elns, og sånn er det.
      Du trengr heller ikke gå ut for å ta kjempefine poseringsbilder på instagram, der skal det være tullebilder, fine bilder og alt mulig som du ikke redigerer eller gjør store griene med

    14. Jeg tror du må være den mest samvittighetsfulle bloggeren jeg vet om! Leser og svarer på kommentarer, og løper ut i all slags vær for å ta bilder, det ekke verst. Så dedikert, arbeidsom og ikke minst takknemlig for leserne sine! Stå på!!

    15. Følger deg! 🙂 Har savnet deg og bloggen på insta! 🙂 Følg meg gjerne tilbake hvis du vil: lisamariehhh 🙂

    16. Anonym: Alright! 😀 Tusen takk for info! Jeg har mast hull i hode på de ansatte på jobb i dag. Prøver å få svar på absolutt alt. Hehe 😀 Nå tror jeg at jeg har fått svarene mine 🙂

    17. Terese Hagen: Så gøy! 😀 Ja, jeg har ihvertfall funnet to. Men nå som jeg har fått meg en profil selv så tror jeg folk forstår at de andre er falske 🙂 Håper det!

    18. Lise: Heisann! Tusen takk 🙂 Har du tatt en titt i bok kategorien min? I sidemargen til høyre finner du en kategori som heter “Bøker”. Her ligger det en del anmeldelser av bøker jeg har lest tidligere. Det er så mange gode at jeg ikke helt klarer å plukke ut en. 🙂 Jeg vil ihvertfall anbefale deg å lese gjennom noen av anmeldelsene! 🙂

    19. Benedicte: Nei så hyggelig å høre Benedicte. Herlighet, nå ble jeg glad. Tusen takk for så gode ord. <3 Jeg setter uendelig stor pris på slike tilbakemeldinger så takk skal du ha! 🙂 Åh, dette var superhyggelig å lese. 😀

      Ha en kjempefin helg du også Benedicte! 😀

    20. Mariann: Å hurra! Jeg har i hele dag lurt på hvor dere får alle disse smileysene fra. Haha! Tusen takk skal du ha 😀

      Nei, man må ikke ta noen vaksiner for å dra til Marokko. Det håper jeg ihvertfall ikke 🙂 Hehe! Nei, det ville jeg fått beskjed om i tilfelle 🙂

    21. Abi: Hehe, vet du hva? Nå bruker jeg lengre tid på å legge ut et bilde på instagram enn jeg bruker på å blogge. Jeg er nemlig litt treg på iphonen. Hehehe 😀 Men det kommer seg! Snart er jeg ekspert 😀 Kjempegøy at du følger meg allerede. SÅ hyggelig å høre! <3

    22. Hei! begynte nettopp og følge deg på instagram, endelig har du fått det 😀 ville bare tipse deg om appen “emoji” som er for iPhone smileys (om du ikke har hørt om den før). Du laster den ned fra App store, går på innstillinger på mobilen>generelt>tastatur>legg til tastatur>også velger du emoji! når du skriver meldinger og legger ut bilder/svarer på kommentarer, trykker du på “jordkloden” på tastaturet, og du har flere 100 smileys <3

    23. JESS, så bra du har fått instagram!!!!!! 😀 Hadde vært gøy om du hadde lagt ut bilder sånn “sneak peak på det som kommer på bloggen i dag” på dagens innkjøp (outfit?) osv.. 🙂

    24. Så gøy at du har fått deg insta 😀
      Hvis du søker på brukeren creative_diyideas kan du finne inspirasjon til dine DIY innlegg, er faktisk noen kule prosjekter å finne der!
      Gleder meg til å følge deg <3 Stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg