Det er endelig helg!


… og klart for tacokveld med norske talenter og verdens beste venninne. Denne helgen kommer til å bli så bra. Jeg hev meg ut i snøkaoset allerede halv åtte i dag tidlig! Klokken fire var jeg ferdig på Vero Moda og da brukte jeg den neste halvtimen på å grave frem bilden på parkeringsplassen. Ja jeg kjørte like greit forbi det store, ledige parkeringshuset på morgenkvisten.

Så dum kan man bli. FOR et vær. Nå skal jeg straks av gårde til Cathrine, og snille Jonas har lovet å kjøre meg! Jeg stoler nemlig ikke på mine egne kjøreferdigheter i denne galskapen. Hoho! Håper dere har fått en fin start på helgen dere også. Jeg skal nyte fredagskvelden til det fulle og få Cathrine til å laste ned instagram for meg. I dag forsto jeg nemlig at simkortet til iphonen aldri kom til å komme i posten og at jeg faktisk måtte dra på butikken og kjøpe det selv. Hehe. So i did! Endelig er ikke iphonen lengre bare til pynt i vinduskarmen <3 Jeg lover å fortelle dere hva jeg heter(?) på instagram så fort jeg har laget meg konto. 

Ha en riktig GOD HELG alle sammen!
Kjolen jeg har på meg er egentlig en genser fra Vero Moda.  

21 kommentarer
    1. Åh, så koooseliiig <3<3
      jeg har vært utrolig dårlig til å kommentere i det siste, men jeg vil at du skal vite at jeg skjekker innom bloggen din minst 10 ganger til dagen, og leser innleggene fra topp til tå! 😉 Det jeg liker så sinnsykt godt med bloggen din, er at du liksom ikke tar det som en kjedelig jobb, du tar det som en hobby! Og det ser ut som om du synes det er super gøy! Det fantastiske humøret ditt smitter over på oss lesere, og hvis det kommer en dag hvor jeg er litt lei osv. er bloggen din trøsten min, hehe. hvi s du sjønner! Elsker bloggen din, og er helt sikker på at jeg vil følge den kjempe kjempe lengee!<3 DU ER SUUUPPER PEEEEN!
      forresten så lurte jeg på i hvilken størrelse du har den genseren i, siden at den er ganske lang 🙂 Koooos deg masse masse idag, gleder meg MASSEMASSEMASSE til å følge deg i surfeferien din 😀
      Gleder meg til å følge den på instagram!! Det kommer til å bli så gøy <3<3

    2. Taghazout er et kjempe fint sted! Vi kjøpte et hus der for noen år siden, og jeg elsker å være der! Surfingen er helt fantastisk og det er masse bølger! Jeg anbefaler at du tar deg en tur til Agadir, mens du er der! Det er bare 15min unna med bil/taxi! Souk Al Had er også et sted du må besøke! Det er det største markedet i hele Afrika! Bare pass på tingene dine, så bør det gå greit! Kos deg masse! 😀 😀

    3. Så herlig da, kos deg masse denne fredagskvelden!
      Siden jeg er venn med deg på facebook kom det automatisk opp på instagram at du hadde lagd deg en bruker, så følgte deg med en gang! Hihi 🙂

    4. Idag fikk jeg meg endelig telefon igjen etter en hel MÅNED uten. Når jeg tenker over det er det helt sykt at jeg faktisk har klart meg, men jeg tror faktisk at jeg har hatt godt av det så avhengig som jeg var av den lille duppedingsen. Gleder meg til å følge deg på instagram! God helg, Marthe!

    5. Åååh, så herlig, Norske Tallenter, venninne, og mat slår ikke feil i det hele tatt, det ser ut som at dere har kost dere skikkelig! 🙂
      God helg til deg! (:
      Peace and Love ❤

    6. Elise: Du har vært på tvungen rehab du da den siste måneden 😀 Hehe! Det er herlig når man først får “avvennet” seg det. Men så fort mobilen kommer i hånda igjen så forstår man ikke hvordan man klarte seg uten. Hehe. Nå har jeg laget meg konto 😀 Wihuu! God helg til deg og Elise <3

    7. Josefine: Fantastisk med litt tips Josefine! Jeg skal definitivt ta turen til Agadir og markedet Souk Al Had. Det høres absolutt ut som noe for meg! 🙂 Passe på tingene skal jeg også prøve å få gjort. Hehe. Aldri vært flink på den biten. <3

      Tusen takk! <3

    8. Abi: Åå for en herlig kommentar. Tusen takk for gode ord! Denne tilbakemeldingen gledet masse 😀 Herlighet så motiverende dette var. 🙂 Genseren jeg har på meg er faktisk i størrelse XS, den er bare vanvittig stor i størrelsen. Både lang og bred! Men veldig fin likevel! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg