One year ago


Da var jeg endelig hjemme igjen etter en kjempefin torsdag på Vero Moda! Jeg rakk aldri å spise frokost så dagens første måltid ble inntatt klokken halv ti i kveld. Ikke vet jeg hvor jeg har fått energien min fra i dag, men jeg har utrolig nok klart meg helt fint. Fysj! Jeg MÅ skjerpe matvanene mine. Jeg tror jeg kan leve på luft om dagen og det er slett ikke sunt. *Skjerpings!*

Jonas og jeg tok antrekksbilder i tidenes sluddstorm rett før jobb i dag, men bildene ble så dårlige at jeg ikke har lyst til å dele dem på bloggen. I stedet fikk jeg lyst til å dele noen av antrekkene som jeg gikk med for nøyaktig et år siden! Jeg synes det er så morsomt å mimre litt. Det føles så vanvittig lenge siden jeg knipset disse antrekksbildene, men samtidig så husker jeg ethvert antrekk som om jeg gikk i det i går. Dere som har fulgt meg i lange stunder nå.. Kan dere tro at det er et helt år siden disse bildene ble tatt? Var det ikke i går? Jeg husker jo til og med hva jeg gjorde etter at disse bildene ble tatt. Haha! 



  

Det er jammen morsomt å se hvor mye man forandrer seg!
Kjenner dere igjen noen av disse antrekkene fra januar i fjor? 

36 kommentarer

Siste innlegg