Antrekk – 140114

Jeg skulle så absolutt ikke gå kledd som om det var 20 varmegrader ute i dag. Jeg glemte bare igjen halve antrekket hjemme. Blant annet den gode og varme ytterjakken… Fint for meg! Jeg vet ikke hvordan jeg klarer å få det til å se så deilig og varmt ut, men det var det altså ikke. Gud hjelpe meg som jeg torturerte meg selv under denne antrekkshooten. Haha! Jonas så faktisk ut til å være lettere imponert over hvor flink jeg var til å late som. Han selv sto innpakket i sin tykkeste vinterjakke og hylte og skrek “hvis ikke du snart blir ferdig med poseringen vil fingrene mine fryse fast i kamera!”. Så fort siste bilde var tatt gjorde han det veldig klart for meg at han aldri kom til å ta bilder av meg under slike omstendigheter igjen. Hehehe.. Vi får se på det. <3 

Nå skal jeg lage lasagne til oss! Hørtes ikke det godt ut? Hjemmelaget til og med! Oppskriften har jeg delt med dere før, men om dere skulle ha gått glipp av den så finner dere den HER. Nei nå får jeg vann i munnen.. Jeg får hive meg på kjøkkenet!

 
Sko fra Nelly, Genser fra Zara, og bukser fra H&M



Lover å kle meg bedre i morgen bestemor! 

36 kommentarer

Siste innlegg