I put my new shoes on

 
 

Nå hva synes dere om mitt andre Primark-par? Til tross for at de er superduper ubehagelige så elsker jeg dem. Noen ganger må vi jenter rett og slett bare lide litt, og for disse lekkerbiskene gjør det meg ingenting. Skoene kjøpte jeg for 100 kroner på Primark og den søte beige vesken som dere får et glimt av lengre nede, kjøpte jeg også på Primark for rett under 50 lappen. 

Nå skal jeg snart av gårde til Annika. Vi skal prøve å finne ut om hun skal være med på “den gledelige nyheten” som jeg fikk greie på til morgenen i dag, eller ikke. Jeg krysser fingre og tær for at hun har tid og lyst for da vil nyheten bli enda bedre! Hihi, jeg lover å fortelle hva dette dreier seg om så fort jeg har fått grønt lys. Ønsker dere en kjempefin mandagskveld så lenge!

 
 

I’m in loooove <3 Selvfølgelig måtte snøen falle i dag! Farvel håp om vår.. <3

Hva synes dere? Kupp eller ikke kupp? 

46 kommentarer

Siste innlegg