Shopping i Manchester

Var det noen som sa at shoppingen i Manchester ikke var noe særlig? Åh! Da har dere ikke vært på Trafford Centre. Det er et av europas største shoppingsentre og her har de virkelig ALT. River Island, Topshop, Zara, Selfridges, Steve Madden, Aldo, Next, Victoria Secret.. Jeg kan holde på i det uendelige! Det var shoppinghimmelen foråsidetsånn, og det beste var at alt var samlet på et sted. Jeg var i London for to år siden og fikk nesten ikke brukt en krone av sparepengene mine fordi jeg ikke fant frem! Alt lå så sperdt og hvor enn jeg gikk var det en enorm mengde mennesker. Det skyldtes nok mye dårlig planlegging også, men skal jeg til England for shopping igjen så drar jeg like gjerne til Manchester! Primark ligger også midt i sentrum, sammen med enda et shoppingsenter kalt Arndale. Her rakk vi ikke å dra innom denne gang, men vi må jo ha noe igjen til neste gang ikke sant?

  

Det var ikke bare shoppingen på Trafford Centre som var høydepunktet med turen for min del.. Besøkene på disse cupcake og sjokoladebodene senteret holdt, kommer også høyt opp på listen av favorittøyeblikk. Jonas og jeg dro inn på en sjokoladebar, plukket ut fire små konfektsjokolader, fant oss på en benk og delte halve sjokoladen hver mens vi gjettet på hva som kunne være inni den. Det var så romantisk! Cupcakes fra Selfridges&Co trykket vi også i oss på denne benken, og jeg tror den ene gulrotkake-cupcaken er den beste jeg har smakt i hele mitt liv. Det var noen rimelig fantastiske timer med shopping.

Alt om fotballkampen kommer straks! Jeg skulle egentlig ha oppdatert dere tidligere, men jeg har blitt distrahert av en veldig gledelig nyhet denne morgenen. Forhåpentligvis kan jeg dele den med dere snart! Jeg er så spent og GLAD denne mandagen!

34 kommentarer

Siste innlegg