En spontan tur i pariserhjul


 

Wææ! Nå har det kriblet i fingrene mine litt for lenge kjenner jeg! Jonas og jeg dro til flyplassen i Manchester klokken halv fire i natt, og med flyforsinkelser kom vi oss ikke hjem før nå. Puh! Det har vært to lange reisedager, men fy søren for en fin både fredag og lørdag vi fikk. Ettersom vi hadde alt for mye på planen og litt for lite tid, bestemte jeg meg for å ta meg bloggfri resten av lørdagen for å få opplevd mest mulig. Jeg har knipset en god del bilder til dere, men for å ikke ta alt på en gang så tenkte jeg å fordele dem over litt flere innlegg! Håper det er i orden? Åh, vi har virkelig bare hatt det helt fantastisk.

Lørdagsmorgen startet med en tur til “Chinatown”. Vi hadde hørt at dette var et sted som man bare måtte få med seg. Kanskje vi var der på feil tidspunkt? Ikke vet jeg, men klokken var rundt 12.00 og det var ikke et menneske å se, alle restaurantene var stengt og det eneste som holdt åpent var et par kinesiske suvenirbutikker.. Vi fant fort ut at vi ikke ville kaste bort mer tid her, så vi dro til Piccadilly Park i stedet, hvor vi tok en romantisk tur med pariserhjulet. Ingen av oss hadde noen gang sittet i et pariserhjul før så det skulle bli en førstegangsopplevelse for oss begge. Herlighet så koselig, og romantisk ikke minst! Hadde det ikke vært for de to eldre damene som satte i samme vogn som oss så hadde vi definitivt råklint litt på toppen der.. Haha! Utsikten over Manchester by er kanskje ikke den flotteste jeg har vært borti, men med solskinnet var det jammen ikke så verst!

Ikke verst eller hva? Kan dere finne Primark? Hoho.. Gjett om mitt shoppingforbruk røk der inne. Mer om det senere.. Jeg håper det står bra til med dere lesere også. Jeg skal hive meg på kommentarlesing og svaring så fort dere er oppdatert, og deretter starter jeg på neste post. Kos dere en hau og nyt søndagen så lenge. Vi skrives snart igjen!

26 kommentarer

Siste innlegg