Chocolate Heaven

So much chocolate, so little time! Dette må være et av mine favorittsteder her i verden. Hihi. Velkommen til sjokoladehimmelen! Baren holder til på Amsterdam flyplass, og jeg tror dette er tredje gang jeg blogger om stedet. Hehe. Jeg får bare aldri nok av det. Jonas og jeg sitter her enda, storfornøyde etter å ha trykket i oss en HIMMELSK sjokolade souffle, hver vår konfektbit og hvert vårt jordbær dyppet i lys og mørk sjokolade. Guud så godt. -Og romantisk! Mangler bare litt champagne nå så er vi der.

 
 

Før vi hiver oss videre til neste gate, må jeg bare fortelle dere om nattens lille problemstilling. Klokken tolv fant jeg ut at jeg ikke hadde den minste aning på hvor passet kunne befinne seg. Dette førte selvsagt til fullstendig panikk hos oss begge. Enhver gjenstand i leiligheten ble løftet eller vendt på, men ingen pass var å finne. Det var først etter en times etterforskning Jonas fant det i en “hemmelig” sidelomme i veska mi. He-rre-gud, så lettet jeg ble! Jeg MÅ få mer kontroll på eiendelene mine.

Klokka ble dermed et før vi fikk lagt oss, og ettersom alarmen sto på 03.00, ble det bare to timer søvn på oss. Dere kan tro vi er trøtte! Hoho. -Men søvnen kan man alltids ta igjen. I kveld skal Manchester utforskes, og vi gleder oss som små barn!

 



Krysser fingrene for romantisk middag og musikal i kveld. <3
Håper dere har det bra der hjemme. Vi skrives fra Manchester!

39 kommentarer
    1. Åh nå fikk jeg lyst å dra dit ^^ Så bra Jonas fant passet ditt 🙂 God tur videre og kos dere masse 😀

    2. Haha, dere to altså! Håper dere får en fin dag i Manchester og at dere får litt mer søvn på øyet. Og takk for tipset! 🙂
      Sandra/reisedagboka.net

    3. Kos dere i bøtter og spann, skjønne dere<3 Så himmelsk godt ut:))
      Hilse Jonas og si han er verdens heldigste som har deg!! (Og du som har ham også da...)
      God klem fra Eva<3

    4. Hvordan linse er det du bruker? Bildene dine er alltid såå fine! Spesielt når du tar bilder av et objekt, slik som alle de gode nytelsene på dette innlegget!!

    5. For dette fristet jo ikke noe, fy søren det så godt ut! 🙂 Tror jeg bare skal bestille meg en tur til Amsterdam bare for å besøke denne Cafe Chocolat, haha 🙂
      Kos dere masse på tur Marthe, nyt tida 😀

    6. Hei, Marthe! I tidligere innlegg har du skrevet at skulle lage en scrapbook. Jeg bare lurte på om du kunne vise noen sider av den. Skal age en scrapbook selv, og får så mye inspirasjon fra deg:) Elsker bloggen din forresten.

    7. Hahah guuud, I feel the panic! Vet du hva? Du burde skrive en liten liste hvor du har de absolutt nødvendigste tingene du MÅ ha med når du reiser. På min står det for eksempel: Mobil, lader, p-piller, billetter, pass, toalettsaker. Etter at jeg skrev den listen og har den på en fast plass (og i lommen når jeg reiser), har jeg aldri glemt noe 😀 Så er det bare å sjekke listen når du skal hjem igjen!
      Hjelper kanskje ikke såå mye når du har rotet bort tingene (passet…), men kanskje listen får deg til å tenke på passet noen dager i forveien i hvert fall ;-D
      Håper dere koser dere masse!

    8. Iris: Ja vet du hva! Jeg har et alt for avslappet forhold til reising. Jeg tror flyene venter på meg, og jeg tror jeg kan sjekke inn når det måtte passe meg. Det er jo helt idiotisk. Haha! Neste gang skal jeg skrive pakkeliste over de aller viktigste tingene. Som PASS 🙂 Hehe!

    9. Lisa: Heisann Lisa! Jeg bruker Nikon D3000 kamera og portrettlinsen 50mm 1,4. Det er dette objektivet jeg har brukt her 🙂 Så hyggelig at du liker bildene mine 😀 Jeg er veldig fornøyd med kamerautstyret mitt, og det er noe av det billigste du finner også! 🙂 Objektivet koster 3000 kroner og det gjør hele jobben for meg! 🙂 Kamera koster faktisk under 3000 kroner og fås kjøpt på Coop obs! Hehe. 😀

    10. Elsker bloggen din, Marthe! Oppdaget deg først ordentlig da jeg lastet ned appen bloglovin’ og du skriver personlige og morsomme innlegg! Du er virkelig ei livlig jente, ville bare fortelle deg det ved å legge igjen en kommentar! Fantastisk, elsker at du oppdaterer ofte, og det virker som om du bryr deg mye om leserne dine og bloggen din. Flott at du skriver om mat, legger ut oppskrifter og bokanbefalinger. 🙂
      Superbra innlegg! Kos fra Amanda Oline <3

    11. utrolig digg det ser ut,men eg er ikkje noe godteguri. Sliter med å få ned en liten sjokolade en nett åpnet. Blir det for søtt orker eg ikkje :((
      After eight er mindre søtt for meg enn fex melkesejokolade med fyll.
      Gubben handlet en haug til oss til jul -han spiser ingenting for han er jo på diett

    12. Amanda Oline Amundsen: Nei så hyggelig å høre at jeg har fått en potensiell ny leser? 😀 Tusen takk for gode ord Amanda. Jeg gjør så godt jeg kan og koser meg en hau med bloggingen. Håper du vil følge meg i lange stunder fremover. Jeg setter kjempestor pris på nye lesere 😀 Stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg