Antrekk – 090114

Another photoshoot in the rain.. Fysj, så lei jeg er av det dumme regnet. Måtte våren komme fort i år!  

Har dere hatt en fin dag så langt? Det har jeg! Til tross for at vi har fått enda mer regn. Jeg  har fått unnagjort alt av pakking og småforberedelser til morgendagens reise, og nå skal jeg av gårde til Cathrinemor så fort dette innlegget er publisert. Vi skal lage oss laks til middag og se svenske paradise hotel på nett. Hehe, åja! Jeg vet ikke om tv3 sender det på tv, men tv3 play sender det ihvertfall på nett. Jeg bør kanskje være flau over å si det, men jeg synes virkelig det er underholdende. Hoho. 

Kamera blir med på girlsnight så jeg lover å knipse litt bilder til dere. <3 Oppdateringen kommer nok fra flyplassen i Amsterdam i morgen. Dere får ha det fint så lenge! Jeg gleder meg en hau til å blogge fra England. Det skal bli så fint!


Veske fra H&M, Sko fra København, Bukse fra Vero Moda, Cardigan og hatt fra Bikbok, Topp fra Stradivarius

44 kommentarer

Siste innlegg