Antrekk – 070114

 

Da var jeg hjemme igjen etter syv fine timer på Vero Moda. Jeg har plassert stumpen min godt nedi sofaen og skal nå kose meg med kommentarlesing for de siste 24 timene. Jeg har ikke lest en kommentar siden sent i går kveld så nå kjenner jeg at jeg ikke kan få startet fort nok. Jeg er spesielt spent på om det har tikket inn noen gode oppskrifter under gårsdagens siste innlegg!

*Krysser fingrene* Herlighet. Over til antrekkshooten… Jeg prøvde i det minste! Mye mulig vi valgte feil lokasjon, men det blåste ihvertfall opp til storm akkurat i det vi startet på knipsingen. Vi snakker hår.over.alt! Jeg ble bare nødt til å ta med et av de 80 bildene hvor jeg har håret strødd over halve ansiktet. Vanligvis ville jeg sikkert ha kjeftet på Jonas for at han ikke minnet meg på å ta med strikk i stormen, men i dag måtte jeg bare le. Hehe. Stakkars mannfolk. <3 Kan ikke få skylden for alt.


Genser fra Kappahl, Skjorte fra Volt, Bukse fra Bikbok, Sko fra Nelly, Veske fra Charles & Keith 

Jonas som til og med har vært så snill å låne meg skjorten sin i dag. Atter en gang! 
Lurer meg på om jeg burde ha kjøpt meg en slik herreskjorte fra Volt selv?

25 kommentarer
    1. Så pen du er Marthe <3 merker at d er ett par innlegg jeg ikke har komentert å av den enkle grunnen er at jeg er helt hekta på en serie som heter The Vampire Diaries :-p så da glømmer jeg av å skjekke bloggen din. Sånn kan d gå :-p Du får ha god natt når du kommer så langt 🙂 <3

    2. Åh, blir så glad av å gå inn på bloggen din! Det er alltid nye innlegg, og du blogger fordi du har lyst og liker det, det synes! Kan love deg at det ikke er mange som villet blogge når de kommer hjem fra jobb slik du gjør. Det er inspirerende! Fortsett slik 🙂

    3. finnes sånne for damer nå også,med mindre du må ha en diger -som er digg,men sånn til vanlig bruk 🙂
      glemte hvor eg så dem,skal gi beskjed -in case du vil vite det, eller noen andre 🙂
      veldig fin-forblåst og alt 😀

    4. cuskima: Jatakk! 😀 Si ifra om du kommer på hvor du har sett det. Så løper jeg og kjøper med en gang. Hehe! Tusen takk Lin. Hvordan går det med vofsen? <3

    5. Andrea: Å så god du er. Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding Andrea. Det er slike kommentarer som motiverer meg! 🙂 Håper du følger meg i lange stunder fremover. <3

    6. Ingelin Rystad: Åh, få slutt på serietittingen! Neida 😀 Kos deg med Vampire Diaries Ingelin. Du er så flink på kommenteringsfronten at 😀 Du må ha en god natt selv fina 🙂

    7. Buffy er nok snart frisk. Hun tigger -godt tegn- spiser medisin og er superfornøyd med at hun får ekstra godteri når hun tar den hahaha
      De andre vofsene har passet henne,men i dag driter de litt mer i henne, så det betyr at hun er mye bedre:)
      takk for at du spurte <3

    8. Blir så glad av å lese blogge din! jeg håper en dag jeg blir like gledesspreder som deg 🙂 har du noen tips til en mer positiv hverdag?

    9. Blir så inspirert av å se på anntrekken dine, du har så bra sti og du handler i kjede butikker, noe jeg virkelig liker, for da kan jeg faktisk klare få tak i plagg som du har som er så fine 😀
      Har fulgt bloggen din lenge nå, elsker den <3
      Men en ting jeg har lurt på, for som oftes har du heler på deg når du tar antrekksbilder, men du har sakt at du ikke går med det på jobb, skifter du bare sko etter shooten vist du må løpe på jobb etter på eller bytter du hele antrekket også?

    10. Kult antrekk Marthe, skoene er da sinnssykt høye, du må passe på når du går med de 😉
      Synes jeg så en slik herreskjorte hos Dressmann i jula, men ellers må du si fra om du finner skjorta igjen i en annen butikk 🙂

    11. Kjempeflott antrekk!
      Lurte på en ting, vet du om vero moda følger tarifflønn og evt hvor mye er timelønna på? Tenkte jeg kanskje skulle søke men er litt greit å vite hva lønna ligger på 🙂
      Håper du har tid til å svare!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg