My relaxing time

Marthe: Hva skal overskriften være? Noe fint og idyllisk.
Jonas: Hmm.. Vinduskarmen og meg? 
Marthe: Hallo? Prøv igjen.

Det er ikke bare bare å skulle finne gode overskrifter til alt! I dag måtte jeg be Jonas om hjelp, men der var det jammen ikke mye kreativitet å hente. Hoho, mannfolk! Jeg skal straks av gårde på jobb. Jeg ville bare innom og ønske leserne mine en fin tirsdag. Jeg hadde egentlig fri fra jobb i dag, men ettersom Jonas overrasket med Manchestertur måtte jeg ordne meg til fri i helgen i stedet. Heldigvis gikk det helt fint å bytte litt! Jeg kommer ikke hjem før halv ti i kveld og har ikke rukket å forhåndsskrive noe til dere, men jeg skal prøve å få knipset antrekksbilder før jobb så jeg får oppdatert bloggen i kveld!

 

Se hvem som har kommet “hjem” igjen! Bebisen <3
Ønsker dere en FLOTT tirsdag. Vi skrives igjen i kveld!

44 kommentarer

Siste innlegg