Vinn reise til 10 000 kroner

 
 
 

I dag har jeg lyst til å komme med noen tips til alle studenter der ute! Ikke bare nåværende studenter, men også kommende.. Som meg selv! Det finnes veldig mange goder for studenter i Norge. Man får billigere bussturer, man får rabatt på trening, noen steder får man billigere konsertbilletter og noen steder får man spise nærmest gratis. Visste dere at også bokkilden.no har gode tilbud for studenter? Bokkilden har blant annet prisløfte på pensum! Finner du pensumboken din billigere andre steder enn hos bokkilden, så setter de ned prisen kun for å være billigst. Jeg har selv sjekket ut utvalget, og konkluderte med at det er enormt. Jeg kommer selv til å spare flere hundrelapper på å bestille mine egne studiebøker på nett i år. -Og som studentkunde får man også fri frakt på alt av både norsk og engelsk pensum. Enda noen kroner spart! 

Okei, hold dere fast for her kommer tidenes konkurranse! Det å være student eller i jobb under den sure mørketiden, kan til tider være deprimerende. Jeg har vært der selv og jeg husker det så vanvittig godt. Kroppen min ville alt annet enn å stå opp om morgenen. Jeg var konstant trett og følte aldri noe form for overskudd. Ikke før våren kom og minnet meg på at det snart ville bli sommerferie. I samarbeid med www.bokkilden.no har jeg fått lov til å dele ut et reisegavekort på hele 10 000 kroner. En av dere lesere skal altså stikke av med 10 000 kroner som dere kan reise hvor som helst i verden for. Jeg vil at en av dere slitne studenter, eller trette arbeidere skal få litt ny motivasjon! En god pust i bakken. Jeg er 300% sikker på at det er flere enn en av dere som fortjener det, men i denne omgang er det altså èn heldig vinner som skal trekkes. Kanskje blir det akkurat deg?

For å bli med i trekningen, svar på følgende spørsmål:
1. Hva motiverer deg til studie og jobbstart? 
2. Hvilken bok ville du pakket med til drømmeferien?  

Gå inn på www.bokkilden.no HER, velg deg ut en spennende, romantisk, eller morsom bok som du ville ha tatt med deg på ferie om det var akkurat DU som fikk reisegavekortet på 10 000 kroner. Legg igjen navnet på boken i kommentarfeltet sammen med svaret på motivasjonen din. Husk også å legge ved en kontaktmulighet så jeg har en mulighet å kontakte deg på senere!


LYKKE TIL!

Bildedrysset er fra reisen min til Mexico i 2012.
Gjett om jeg har lyst til å reise tilbake i år!

               
                   Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg