En trengende hviledag

God kveld! Først må jeg bare si tusen tusen takk for alle tips som har ramlet inn i kommentarfeltet på innlegget under. Jonas og jeg kom akkurat inn døren fra en superdeilig middag hos mormor Karla, og nå skal jeg kose meg med minst en times notering! Alle tipsene deres må jo skrives ned slik at vi kan få testet ut ihvertfall noe av det. Jeg kjenner jeg skulle ønske vi hadde dobbelt så mange dager. Vi får presse inn så mye som overhode mulig og ikke ligge på latsiden et sekund! Hihi. Vil være med på ALT.

Minnebrikken til kamera sluttet å fungere i dag tidlig så jeg har ikke fått knipset et eneste bilde til dere før nå. Heldigvis hadde svigers en ekstra som jeg kunne få låne ihvertfall i kveld! Det er jo søndag og av en eller annen utrolig grunn så har jeg ingen reserve. Gjett om det står øverst på handlelisten nå? Jonas har akkurat dratt igjen for enda en 12 timers nattevakt og jeg skal kose meg med litt bloggarbeid, litt notering og litt lesing. Jeg var til og med så heldig å få med hjem noe av desserten fra familiemiddagen! Kjenner jeg meg selv rett så glir den også ned etterhvert. Ah, for en avslappende og fin søndag!

Håper dere har det bra? Igjen, tusen takk for alle tips dere har kommet med!
Dere er rett og slett geniale og ha. Uansett hva det gjelder så er dere alltid til hjelp.

26 kommentarer
    1. Vi har hatt en syk hund her i flere dager og fredag og natt til lørdag toppet det seg.
      Spydde ut buret og tisset på seg og blødde og eg ble helt hysterisk. Satt oppe hele natten til dyrlegen åpnet og fikk kommet til etter 1 time enda de var fullbooket. Hun hadde feber og kraftig urinveisinfeksjon og får nå medisin og blir friskesen <3
      Søndagen er rolig. Nett spist kylling og salat med ovnsbakte poteter mmmmmmm
      Dessert blir kanskje rester av julekaker for NÅ må det være tomt og slutt hahaha
      Datteren min har bursdag tirsdag så på onsdag kommer våren!!!!
      Vekk med jul

    2. Ble tipset om bloggen din av noen venninner i jula og har vært innom minst to ganger daglig siden. Du skriver veldig bra! Et tips er å hamstre litt på netonnet.no. De er billigere enn mange norske nettbutikker vet jeg. Ellers så går det jo an å sjekke ut Ebay, men det tar litt tid og man vet ikke helt hva man får.

    3. Du, jeg har fått for meg at du og Jonas er forlovet – stemmer det? Jeg husker ikke om jeg faktisk har lest det, eller om det bare er noe jeg finner på.. Haha, as crazy as it might sound! Håper du har en god kveld/natt videre 🙂

    4. Hei Marthe 🙂 Jeg bare digger deg og synes du er super kul! 🙂 Men jeg bare lurer på en ting. Har du noen gang mistet iphonen din i bakken? Jeg mistet min igår og er sikkelig lei meg. Heldigvis så knuste ikke glasset men fikk noen skraper rundt kanten på tlf og en liten skrape i glasset. Er du veldig forsiktig med mobilen din hele tiden? og bruker du deksel? og hvor mange gb har du på din telefon? Litt rart spørsmål men håper du svarer. Ellers så digger jeg deg, du er morsom og veldig inspirerende, stå på! <3 Håper du svarer på mitt rare spørsmål.

    5. Jenny: Heisann! Å huff så kjedelig! Jeg har ikke fått tatt i bruk min iphone enda da jeg ikke har mottatt simkortet, så jeg har vel egentlig ikke hatt muligheten til å knuse den riktig enda. Hehe! Men jeg er redd det skjer med meg også. Jeg må bare være flink til å bruke deksel! 🙂 Jeg har 16 gb om jeg husker riktig 🙂 Tusen takk for det Jenny. Hyggelig å høre <3 Jeg håper du får fikset mobilen din. Jeg tror ikke det er så dyrt å sende den inn til reperasjon! 🙂

    6. Stine K: Å så hyggelig å høre at jeg har en ny leser 😀 Tusen takk for tips! Jeg kunne blant annet trenge noen nye deksler til iphonen. Kanskje jeg finner noen fine på denne nettsiden? Ebay har ihvertfall all verdens! 🙂

    7. cuskima: Ånei! Å det hørtes ikke bra ut. Jeg blir selv helt febrilsk når dyrene mine ikke har det bra. Jeg hadde en syk kanin en gang og sov med buret hans til veterinæren åpnet morgenen etter. Hehe. Det var da enda godt at hunden er på bedringens vei. Litt riktig medisin pleier å gjøre susen! 🙂

      Middagen din hørtes ikke feil ut. Jeg ble så sulten nå at jeg blir nødt til å lage meg en god middag selv. 🙂 Her i hus har vi fremdeles julen oppe, men jeg får vel pakke den ned i kveld! <3

    8. Ja kjenner igjen den med å sove med bur 😛
      Heldigvis er Buffy i mye bedre form i dag spiser godt og løper rundt ute og sluttet å tisse 2 dråper 8 ganger,men tisset 2 ganger ordentlig.
      urinveisinfeksjon er jo forferdelig -heligvis ikkje opplevd selv,men de eg kjenner som har hatt det sier jo det kjennes som å tisse barberblad :((
      bra at eg inspirerte til middag da -siden du er så flink til å inspirere til alt mulig 🙂
      Julen pakkes ned her på onsdag -da har eg fri og datteren min har bursdag i morgen som nevnt så vi ahr alltid julen fremme til dess
      ha en super dag 🙂
      <3

    9. Du er så pen, Marthe! Koser meg alltid når jeg leser bloggen din 🙂
      Ang minnekortet. Har du sjekket at den lille bryteren på siden ikke står på lock? Da låses nemlig minnekortet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg