My latest outfits



 


 

Jeg åpner en melding fra “Marianne” og får øye på et bilde av meg selv fra dagens antrekk.
Frisør: Hei søta! Jeg føler det er på tide med litt farge?? 
Marthe: Hehehe, takk for at du tar ansvar!

Når frisøren sender deg bilde av etterveksten din og ber deg komme for farging så er det best å gjøre som hun sier. Hehe. Jeg må si meg rimelig fornøyd med Marianne. Det er bare fantastisk å ha noen som kan ta ansvar for at frøkna kommer seg til frisøren. Time til uken er endelig bestilt! Etterveksten skal farges og tapeextentions skal heises. HURRA!

Tilbakeblikket på mine siste antrekk minnet meg også på å bestille time til nye vipper. Det er over fem uker siden jeg var der sist og savnet av de megalange vippene begynner å bli stort. Det er først nå når jeg har mistet de fleste løsvippene at jeg ser hvilken vanvittig effekt de har hatt. Til dere som nå lurer på om jeg også har mistet mine egne vipper.. Nei det har jeg ikke. Man mister vipper hele tiden, men det er helt naturlig og de vokser ut igjen på et blunk. Jeg har like mange vipper nå som for fem uker siden, og er derfor ikke redd for å kjøre ny runde med vippeextentions. – Denne gang en litt kortete variant. Forrige gang fikk jeg hele 12 mm. Det var utroolig fint, men nå som festsesongen er over tror jeg at jeg vil gå for noe litt mer naturlig.

Det har ikke blitt så mange antrekk på bloggen de siste ukene. Det skyldes et surt og grått vær. Det gir meg så lite inspirasjon! MEN nå er vi på vei mot lysere tider og med lyse tider følger vårmote og nye idèer. Da blir det fine bilder på bloggen igjen skal dere se. Ha en nydelig lørdag kjære lesere. Jeg er i skrivende stund på jobb og drar rett fra jobb til jentekveld!

36 kommentarer
    1. DU ER SÅ PEN! misunner deg til tusen! 🙂 Du er så fin! Ikke bare er du nydeliiigg på utsiden, du er det også på innsiden etter det vi har fått med oss på bloggen!
      Du er en kjempe flink blogger, og helt klart en fantastisk kjæreste til Jonas, han er heldig som har deg! Dere er begge så sjenerøse med hverandre, og overrasker stadig! Dere er jo selve drømme paret!
      du fortjener alt det beste Marthe!
      Det er en liten ting jeg har savnet på bloggen din, og det er diy innlegg. Det har ikke vært så mye av det i det siste. Jeg mener ikke å være negativ, men kom bare plutselig på det. Ellers synes jeg at selv om det er mørkt ute, blir anntrekksbildene dine kjempe fine 🙂 Kos deg masse!
      klem en fast leser 🙂

    2. Hei 🙂 Liker bloggen din kjempegodt, men etter at du bytta design så er bildene dine så utrolig trege til å laste opp at jeg nesten ikke orker å klikke meg inn lenger. Veldig dumt! Vet flere av venninnene mine som også har slutta å lese bloggen din etter at bildene dine begynte å ta så lang tid å laste opp. Kanskje det går an å gjøre noe med det?

    3. Fine Fine Marthe! 🙂
      Du ville ikke hatt flere hårtips, for du kommer med så fine hårfrisyrer 🙂
      Ha en fin Lørdagskveld videre! 🙂

    4. Så fine antrekk 🙂 savner diy-innlegg jeg også, det var så innspirerende når du lagde så mye fint, så håper du kan ha det igjen. Også lurte jeg på hvordan det går med nakken. Har du vært til kiropraktor? I så fall, var det vondt? Er veldig glad i bloggen din forresten, og du virker som en fantastisk person <3

    5. Herregud så vakker du er! Må glane på bilder av deg hver dag for at jeg liker antrekksbildene dine. Er noe med deg som gjør meg rett og slett avhengig av å se på deg, hehe. Du er ei nydelig jente og du tar så flotte bilder! <3

    6. Du er nydelige!! Elsker alle antrekkene dine ^^
      Om du vett hva slags farge du har i håret? Hva slags nummer du har på fargen i håret :-)! Du har kjempe fint hår !!

    7. Begynner å bli så lei av at det tar så lang tid å komme inn på bloggen din.. Sånn har det vært helt siden du begynte med store bilder.. Håper det går an å fikse på det, slik at jeg kan fortsette å lese bloggen din..

    8. Det er alltid så stas å gå inn på bloggen din! Du er flink:-)!
      Litt off topic, men laga meg en indisk gryte som var så god!! Og jeg tenkte på deg, hehe.
      Red curry-gryte;
      En chili
      En boks med kokosmelk
      En halv lime
      En neve frisk basilikum
      Tre ts red curry paste
      (Valgfritt med en ts chili paste)
      En dl med hønsebuljong eller kyllingkraft
      En ss fish sauce
      En ss sukker
      to ts maisenna
      Tre ss tandoori krydder
      To-tre ss crem fraiche eller lett rømme.
      400-600 gram kyllingfilet, og grønnsaker/ris ved behov.
      Mikse alt i en blender utenom rømme/crem fraiche.
      Skjær kyllingene i biter og stek de kjapt i pannen, tilsett sausblandinga med kyllingen og rør til oppkok. Tilsett deretter rømme i gryta og rør om.
      Tok meg ti minutter å lage hele greia!
      Jeg foretrekker selv å kutte ut grønnsaker i gryta og heller ha ris og salat til, men det er jo valgfritt sånn sett:-D anbefales

    9. Mia: Åh, herlighet det høres fantastisk ut! 😀 Tuusen takk for oppskrift Mia. Mmm, gjett om dette skal prøves!! 😀 Kanskje i morgen allerede! JA 😀

    10. Christina hetland: Tusen takk! 😀 Nå ble jeg glad. <3 Nei, jeg vet ikke hvilket nummer fargen har, men jeg skal til frisøren nå til uken så da kan jeg gjerne høre med henne! 🙂

    11. Anonym: Tusen tusen takk for at du la igjen denne gode tilbakemeldingen 🙂 Setter så stor pris på slike oppmuntrende kommentarer! Det er kjempemotiverende 😀 Jeg har hatt en liten dødperiode med DIY prosjekter de siste månedene rett og slett fordi jeg gikk helt tom for idèer. Jeg kunne bruke timesvis på youtube for å lete etter inspirasjon uten å finne noe som helst. Men jeg kan sette av en kveld og ta en ny runde for nå er det så lenge siden sist at jeg virkelig har begynt å savne DIY prosjektene selv! 🙂 Det var jo så moro å holde på med. <3

    12. Hei! 🙂 må bare si at eg digger stilen din!! 😀 hvor har du kjøpt den lyseblå buksen med hull? 🙂

    13. Lurer sterkt på hvor du har fått tak i den gråe kåpa, den var utrolig pen og kunne tenkt meg en slik selv! den passet i alle fall såå godt på deg 🙂

    14. Hei 🙂
      Kjempe fine bilder. Hvor har du kjøpt den grå jakka som du har på bilde hvor det regner og du har solbriller på? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg