Antrekk – 030114

 

Okei. I dag har denne damen stått opp på feil ben. Det kan alle medlemmer under dette hushold si seg enige i. Jeg tror det har noe med regnet å gjøre.. Jeg er så drit lei av å se på det regnet! Gatelysene kommer på halv to(!) om dagen! Hvordan skal jeg gjøre en god jobb som blogger når det bare er lyst mellom tolv og et? Jeg trodde vi var på vei mot lysere tider? Arh! Mitt lille morgenutbrudd kan også ha noe å gjøre med at jeg forsov meg til tolv, brutke en time på å finne noe å gå i og enda en halvtime på å finne et strikk. Da vi endelig kom oss ut døren for å ta antrekksbildene, startet regnet å ØSE ned. Hehe.. Jeg synes oppriktig synd på Jonas som må holde ut med meg på dager som denne. Det ble en våt affære for oss begge to. 

Sånn. Det var ukens klaging! Nå skal jeg få i meg litt frokost og dra på litt oppmuntrende salgsshopping. I kveld har jeg en hyggelig date med Annika i vente! Jeg har lovet å farge håret hennes, og kanskje blir det litt filmtitting etterpå? Det blir kos!


Skjørt fra Thailand (Å du gode, varme og LYSE Thailand), Topp fra Stadivius, Sko fra Nelly, Jakke fra Zara

GOD HELG ALLE SAMMEN! <3 

39 kommentarer
    1. Da kan æ skrive under på at Tromsø (som et eksempel), passe dæ veldig dårlig! Mørkt hele døgnet no i mørketida 😉 synes det e litt koselig æ!

    2. Ååh, du er så rå, Marthe!
      Du rett og slett rocker høyhestehale-flette looken! 🙂
      Går det bedre med ryggen, forresten?

    3. Ta gjerne en titt på bloggen min/ min åpne dagbok! Det er en blogg litt utenom det vanlige, der jeg skriver litt om følelser, tanker og livet.
      Btw: Leser bloggen din hver dag, du er flink til å holde oss oppdatert! Stå på, du er flink.

    4. Huff.. Du er ikke den eneste som virkelig er drittlei været nå. ALT blir så mye vanskeligere når det er sånn som nå. Sliter veldig med å stå opp om morgenen for tiden, haha! Her i byen har vi til og med slått nedbørsrekorden! Har ikke regnet så mye på 111år, som det gjorde nå i desember. Satser på at våren kommer tidlig i år 🙂
      Selv om ikke været ser noe bra ut, gjør hvertfall du det! God helg 😀

    5. Kjempefint antrekk, du er utrolig kreativ må jeg si! Fy, så dårlig folk er til å kommentere fortiden, jeg skal iallefall bli flinkere til å kommentere. 🙂

    6. Du er utrolig nydelig, du har så fin stil <3 Du er mitt store forbilde, og en dag skal jeg møte deg. Håper den dagen snart kommer!
      Har du fått laget deg instagram? Isåfall hva heter du?
      ÅÅÅ stå på. Du er et STORT forbilde for mange.

    7. Sunniva: Å tusen takk Sunniva! 🙂 Jeg har ikke fått simkortet i posten enda :/ Kjempekjedelig for nå har jeg en iphone som bare ligger til pynt i vinduskarmen! Men jeg håper å få det på mandag ettersom det ikke kom i dag! <3

    8. E: Tusen takk! Så hyggelig å høre 😀 Neida, folk er kjempeflinke. Jeg har bare tatt på “godkjenning av kommentarer” så nå må jeg godkjenne dem før de blir publisert. Dermed kommer alle kommentarene på en gang. Det er så fort gjort å gå glipp av en kommentar når jeg ikke godkjenner dem først 🙂

    9. Hanne: Oi! Hjeelp. Det er bare det som mangler nå. Regnværsrekord. Haha, huff! Vi får krysse fingene for tidlig vår Hanne. Eller rett og slett snø. Jeg tror jeg foretrekker litt snø fremfor måneder med regnvær. Det blir i det minste litt lysere når den hvite snøen legger seg <3 Hehe. Tusen takk for det Hanne. Det var oppmuntrende å høre 😀 God helg!

    10. Marte: Tusen takk! Nå ble jeg glad 😀 Det var den eneste frisyren jeg kom på som ikke ville bli ødelagt av regnet. Hehe! Jo det går mye bedre med ryggen. Jeg får jo aldri kommet meg til kiropraktor, men jeg får prøve igjen på mandag. Det er fremdeles noe som må knekkes opp der, men det er vel gjort i en fei! 🙂

    11. Katrine: Å ja der har du helt rett! Jeg kunne ikke levd i Tromsø et minutt om vinteren. Jeg har vært der om sommeren, men da er det jo omvendt så det passet meg ypperlig. Hehe! Det er nok også kjempekoselig der nå om vinteren om man bare ikke er avhengig av å ta bilder 😀 Jeg forstår ikke hvordan troms-bloggerne holder ut der oppe! Hehe.

    12. Ingrid: Tusen takk! Nei, jeg venter enda på simkort i posten 🙁 Håper det kommer på mandag ellers blir jeg gal! Det er frustrerende å ha en iphone til pynt <3 Hehe. Ha en kjempefin kveld Ingrid. 🙂

    13. Utrolig fint! Alle dager er ikke like, haha 🙂 Angående lyset skjønner jeg deg utrolig godt. Heldigvis begynner det å gå mot lysere tider snart!

    14. Stilen din er til å dø for, Marthe! Var så heldig at jeg så deg på Sørlandssenteret idag, og du er jo ENDA finere i virkeligheten (trodde ikke det var mulig, men..). Stå på videre med bloggingen – du er god 🙂

    15. Haha, mulig det e derfor dem begge (tcmn og tuvaw) har en laaang “dødperiode” på den her tida, men våkne til liv igjen når vi får det lyst igjen 🙂 slår nemlig ikke feil!
      Så skal det sies at det e bare en ren vanesak, selv om æ som har oppvokst her rett og slett ikke vet om bedre, men samtidig lengte veldig etter sol og varme i den her kalde og mørke tida! Da gjør det sæ med en sydentur, og har jo ei ypperlig unnskyldning også! 🙂 ha en fortsatt fin lørdag, Marthe! Du e herlig 🙂

    16. For et nydelig antrekk! Skjønner veldig godt at du klager på dette været altså, du er ikke alene om det! Jeg er egentlig veldig glad for at det ikke er snø, men begynner å bli rimelig lei av det regnværet selv nå. Det hadde faktisk vært mye lysere om vi hadde hatt snø, haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg