Det blir nyttårsfeiring på oss!

Good morgen! Jeg sov i hele natt! HURRA! Jeg er faktisk så god nå at jeg til og med har begynt å bry meg om været igjen. Hehe! Stormen som herjet utenfor var det første jeg la merke til da jeg våknet og da jeg tok meg selv i å tenke på det, skjønte jeg at det ville bli en god nyttårsaften likevel. Jeg har tatt tablettene mine og sitter nå i sofaen og koser meg med varmeplaster, god frokost, en varm kopp kakao og Jonas sin nye ipad. Han dro på senteret mens jeg tok en middagslur i går kveld, og kom hjem med en splitter ny ipad i hendene. Så nå har vi hele 2 epler i hus! Jeg har allerede tatt over hans nye eiendel og lastet ned en hau med dumme spill. Lurer på hvor begeistret han blir for det… 24 fæle bilder av nesehårene hans har jeg også tatt mens han satte uvitende og spilte fifa. Ja jeg har hatt litt fritidsproblemer i dag! -Men nå er jeg snart klar for den effektive hverdag igjen!



Tenk dette er siste dag av 2013! Jeg vil bruke den på å takke de menneskene som har gjort hverdagen min fantastisk. Noen av disse menneskene er dere 17 000 som i gjennomsnitt klikker dere innom bloggen min hver eneste dag. Tusen takk til dere som har lagt igjen en eller flere oppmuntrende kommentarer i løpet av 2013, og tusen takk til dere som bare klikker dere innom en gang i blant! Enhver sidevisning settes pris på. Jeg har verdens beste hobby og fulltidsjobb, men uten dere ville den ikke ha eksistert. Takk! Vi skrives igjen litt senere i dag. Da vil jeg også få ønske dere et godt nyttår.

Ha det hyggelig så lenge <3 

35 kommentarer
    1. åh, så godt å høre at det er bedre! 🙂 Håper dere får en super kveld!:) Her i huset blir det kalkun-middag hos mamma, og masse ræl på tv´n, og rolig kveld sammen med min 4-beinte litt skeptiske pus <3 Kjæresten kjører drosje i hele natt, så han må vi også levere kalkun-middag til uttpå kvelden 😀 hehe.. Planene klare med andre ord! 🙂

    2. såå utrolig bra at du har det bedre! <3 vil ønske deg og Jonas et fantastisk nytt år, og gleder meg til et nytt år med bloggen din! :))
      stor klem til deg!

    3. Så godt å høre at har det mye bedre! Vil ønske deg også et godt nytt år! Gleder meg til enda et år med den fine og positive bloggen din. 🙂

    4. jeg vil takke deg marthe for året som har gått! du har gitt meg så mye inspirasjon og glede! det er en fryd å kikke innom noen ganger om dagen 🙂 Håper du får en fin nyttårsfeiring og et godt nytt år!
      stor klem fra meg, til deg Marthe!<3

    5. Godt nyttår til deg også <3
      Du fortjener alle leserene du får! Du er den som faktisk fortjener og ligge på topplista! Du skulle ligger på nr. for du blogger uansett hva!
      Og mange inspirerende og mange innlegg hver dag.. Du er en kjempe stor inspirasjon, sikker ikke bare for meg men for mange andre også!
      Stå på videre, jeg er en fast leser og det skal jeg fortsette med! du fortjener oppmerksomhet!!!! 😀
      Klem en fast leser!! 😀

    6. Hvem skal du feire nyttårsaften med? 🙂 Jeg er så heldig som har en kjæreste som dropper meg på nyttårsaften for 2. år på rad..

    7. Så godt å se at du er litt bedre, Marthe 🙂 Du er virkelig en gledesspreder og utrolig pen selv om du er syk.
      Akkurat nå ligger jeg selv med hjernerystelse og nyttårsfesten blir det ikke noe av for min del. Får slappe av og håpe på at 2014 blir et supert år med masse reising, lappen og opplevelser.
      God jul og godt nytt år <3 og jeg kommer til å være en av dine faste lesere i 2014 😀

    8. annkaa: Å <3 Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding 🙂 Det var leit å høre om hjernerystelsen din. Jeg hadde forberedt meg på å ha hjemme-kveld jeg også på nyttårsaften i år, men jeg var heldig som ble bedre i siste minutt! Håper du får en fin kveld likevel. Og GODT NYTTÅR! <3

    9. Renate: Jeg skal feire med både jentene og Jonas i år. *Heldiggris!* Huffda.. Det høres ut som meg det. Jeg pleier å droppe Jonas for jentene hver nyttårsaften ettersom det er den eneste kvelden alle kommer hjem fra studiene sine, men i år har han vært så heldig å få bli med oss. Hehe! Du får prøve å ha en fin nyttårsaften likevel Renate 😀 Kanskje så fin at det er du som ditcher han til neste år 😀

    10. Hilda :: Tusen takk selv, for at du har fulgt meg og bloggen min i år! 🙂 Jeg skal kose meg som bare det i kveld. Det håper jeg du skal også. GODT NYTTÅR! 🙂 Klem

    11. Hvilken ipad er det? Er det ipad 2 med retina skjerm eller kanskje ipad air? <3
      Elsker bloggen din. Du er mitt største forbilde, å jeg har så veldig lyst til å se deg. Masse god bedring <3

    12. Hei! 🙂 Godt å høre at du er bedre og får kost deg ikveld og ønsket det nye året velkommen! 🙂
      Vil bare fortelle deg at du IKKE må ta voltaren og ibux sammen. Begge er i samme legemiddelgruppe, og det blir for hardt for magen din. Dette kan du også finne i pakningsvedlegget. Jeg er sykepleier, og vet mange ikke alltid leser dette like nøye 😉
      Godt Nyttår! 🙂

    13. Riktig godt nyttår kjære Marthe ! 😀 Er en fast leser som har fulgt deg i flere år, men burde nok bli flinkere til å legge igjen en kommentar i ny og ne.. Det får bli ett av mine nyttårsforsett 😉 Godt å høre at formen er så mye bedre at det blir feiring likevel 🙂 Nå står klippekransen i ovnen og så mangler det bare pynting av oreokaken jeg også har laget, før det er klart for feiring her i Tronheim også 🙂 med ønske om et flott 2014, klem fra Andrea

    14. Så godt å høre at du er blitt bedre! Hadde aldri gjettet at du het Marthe Karine, men såå fint navn! Måtte du få et fantastisk nytt år, det fortjener gode du<3

    15. Leser: Hei! Oi! Det visste jeg ikke. Jeg har tatt to ibux sammen med en voltaren tre ganger daglig i to dager :/ Det har heldigvis gått godt, men da vet jeg det til neste gang! <3

      Godt nyttår til deg også 🙂

    16. Andrea: Å så hyggelig Andrea! Det nyttårsforsettet likte jeg 😀 Hehe. Håper du fikk en kjempefeiring i går. Var det oreokake i bildet så regner jeg med at det ble det! 😀

      Godt nyttår! <3 Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg