Mine julegaver 2013

Oh my god. Denne søndagen har tatt en helomvending. Dette innlegget har tatt meg over 2 timer å lage, og det har vært med assisterende hjelp fra Jonas. Jeg har på et eller annet merkelig vis klart å ødelegge meg selv fullstendig. Jeg skal fortelle dere om dette senere. Nå vil jeg bare få oppdatert dere i en fei og finne en eller annen brukbar stilling til å ligge på sofaen igjen.  

Har dere sett maken til fine julegaver? Jeg har fått så vanvittig mye fint i år! Herlighet. Jeg kunne ikke ta bilde av hver eneste gave, men jeg skal ihvertfall ha remset opp det aller meste på en liten liste under her. Det var så mange som ønsket seg et innlegg med julegavene jeg fikk i år. Vel, her er det! Dette + en iphone og over 5000 kroner var det jeg fikk, og enhver krone skal gå til en kjærestetur for Jonas og meg. Vi har faktisk funnet oss den perfekte ferien også så nå gjenstår det bare å se om Jonas kan få fri fra jobb. Jeg krysser både fingre og tær for nå skriker hele meg etter kjærestetur til et varmt land. <3
 

Julegaver 2013: 
* Sushisett med tallerker av stein, spisepinner, sesamfrø og grønn te. 
* En hel hau bakestæsj! 
* Goodiebag full av hverdagssminke, festsminke, shampoo, balsam, kur og diverse.
* To nydelige tepper. Et i grå og et i fuskepels.
* To kjempefine lommebøker. En i sort og en i leopard. 
* Et splitter nytt sett med Greengate + Greengate melkflaske
* Oppskriftsboken “Det besta eg vett” 
* Ny stilig mappe til regnskapet 2014
* En egen “mine beste oppskrifter” boks til selvskrevne oppskrifter. 
* To nye fantastiske hodepute + nytt sengetøy.
* Verdens mykeste håndklær x 8 
* Liten og stor sølvskål med flere trekk til brød/nøtter/frukt/lørdagsgodt
* Hele tre sett kosedresser og pysj med tøfler. 
* Gavekort på Bikbok på 200 kroner. 
* Ny stavmikser som er trippel så god som den gamle. 
* Masse god te + egen hvit tekanne.

Jeg måtte bare vise dere den nye kaffemaskinen Jonas fikk av foreldrene sine..
Den skal plasseres på kjøkkenet, mens den gamle skal inn på soverommet. Wuhuu!

31 kommentarer

Siste innlegg