Julefrokost med jentene

Hvis ikke vi er den beste venninnegjengen så vet ikke jeg. Det var så fint å ha nesten alle på plass igjen, samlet rundt et og samme bord. Selini hadde skrevet et aldeles nydelig dikt til oss, og Karen hadde dekket bord og stelte i stand til eksklusiv frokostmat med misslykket sjokoladekake til dessert. For en vellykket lørdagskveld. Det var så godt å ha Andrea hjemme igjen også. Jentegjengen blir aldri helt den samme uten henne. Noe alkohol ble det ikke på denne frøkna, men jeg hadde selvfølgelig en heltopp kveld for det! Heldigvis er det ikke lenge igjen til neste gang jeg får se de fine jentene mine samlet. Nyttårsaften kommer om to små dager og da kjører vi reprise med fyrverkeri og hæla i taket! Jonas og jeg skal for engangs skyld feire sammen i år. Flertallet i jentegjengen har endelig funnet seg ekte mannfolk så nå slipper Jonas å være alene blant 10 jenter!



Ah, jeg kan ikke vente til tirsdag <3 Da blir det kalkun-middag på oss!

Fikk dere lesere en fin lørdagskveld? 

19 kommentarer

Siste innlegg