4 år og 2 måneder!

Herlighet. Å få tak i mistelstein er vist ikke bare bare. Jonas hadde fått i oppgave av meg å gå til anskaffelse av denne blomsten(?) ettersom jeg ville ta noen søte bilder av oss kyssende under den. -Men det var visst enklere sagt enn gjort.

Jonas: Heisann! Har dere mistelstein i deres butikk? 
Plantasjen: Nei, vi får ikke inn steiner på vinteren. 

Når ikke engang plantasjen visste hva det var, bestemte han seg for å klippe en bit av hagebusken i stedet. Den kunne tross alt ligne litt på en mistelstein! Jeg måtte si meg fornøyd med innsatsen hans og hang buskbiten opp i taket for en fotoseanse sent i går kveld. Romantisk ble det også! I dag har vi 4 år og 2 måneders jubileum. 28 oktober 2009 er datoen Jonas spurte om jeg ville være kjæresten hans. Den kvelden kommer jeg nok aldri til å glemme. Gratulerer med dagen kjære! Måtte du få en heltopp lørdagskveld med gutta. Jeg har fått unnagjort alt av bloggarbeid og skal komme meg på jentekveld hvert øyeblikk. 

Denne jubileumsdagen feirer vi hver for oss.
Kos dere en hau i kveld, kjære lesere! <3 

49 kommentarer

Siste innlegg