Julaften i reprise

 

 

God kveld! Håper dere har det bra. Her har det vært julaften i reprise i dag! Hihi. Blir det bedre? Til frokost spiste jeg hummer, til middag fikk jeg ribbe, deretter riskrem og nå kake. Ah! Julenisse har jeg også fått være i dag. Farmor og farfar åpner ikke gavene sine fra meg før jeg kommer på besøk 2 juledag. Dermed får jeg på en måte to julefeiringer! Av pappa-siden av familien har jeg fått penger, og pengene fra hele familien har jeg tenkt til å bruke på en fin reise til varmere strøk. Hvis jeg bare kan få dratt med meg Jonas! Jeg har så lyst til å reise på kjærestetur til varmen. Det er jo et helt år siden forrige gang og blir det ikke nå så blir det aldri. Til høsten skal jeg studere og sommerferien skal jeg tilbringe hjemme. Hva er vitsen med å reise dobbelt så dyrt og fra den beste sesongen vi har i Norge? Nei, jeg vil reise NÅ og denne gang til et helt nytt, VARMT land.

Fine, fine familien min som jeg har tilbrakt hele dagen med. <3

Et lite bildedryss fra min siste hele dag i Stavanger!
 I år har jul og romjul bare vært helt fantastisk. <3

26 kommentarer
    1. Marthe! Jeg skal kjøpe meg en Mulberry Lily for penger jeg fikk av kjæresten min til jul. Men jeg aner ikke om jeg skal velge blush, dark blush eller deer brown. Kan du hjelpe meg med å velge? Skikkelig luksusproblem 🙁 haha

    2. Åh, Marthe! Du er desidert den beste bloggeren jeg vet om! Bare glede, inspirasjon og lykke å finne hos deg 🙂 Du virker som en fantastisk person, og jeg håper virkelig jeg får sagt hei til deg en gang 🙂 Klem fra en som heier på deg <3

    3. Hei Marthe! Ååå, du har nok storkost deg ja 🙂 Jula akkurat slik den skal være. Går i samma duren her; goood mat og drikke, avslapning, familiehygge, latter og kos. Jula er en fantastisk tid<3 Kos deg videre resten av kvelden 🙂 Jeg skal faktisk spise enda litt mer riskrem og rødsaus før jeg legger meg (*helt hekta* ^^ ). Det er helt lov, er jo tross alt jul 😀 Klem<3

    4. Hver gang jeg er innom bloggen din, blir alle bildene grå, istede for det som er på bildene er de bare helt grå, noen bilder vises, andre ikke, veldig irriterende. Bloggen din er den eneste det skjer med. Har vært det i flere måneder? Veldig kjedelig, siden jeg har veldig lyst å lese bloggen. Kan det kansje være en feil i designe? Bruker mac og Safari, hvis det skal være til noen hjelp.

    5. Hanna veldig rart, har nemlig aldri problemer med Marthe sin blogg og min pc er ødelagt og ofte ikkje engang viser bilder på nettavisene engang.
      Marthe så flott at du fikk enda en julaften 🙂 krysser fingrene for at du og Jonas får dradd til et varmere sted 🙂

    6. Rikke: Hvorfor ikke svart lily istedet for? Ellers kan du jo dra til butikken for å se på den irl.

    7. Ida: Å så deilig! Får aldri nok av riskrem i juletiden. Det er jo bare nå man får det! Jeg pleier ihvertfall aldri å spise det ellers på året og da smaker det ekstra godt i julen 🙂 Håper du har fått en knalljul 😀 Klem

    8. Rikke: Å du det har jeg ingen peiling på. Jeg eier ikke en eneste merkeveske så der må du nok forhøre deg med en annen blogger. Caroline Berg har sikkert svaret til deg. 🙂 Hun er veldig flink til å svare på kommentarer også 🙂

    9. Bildene dine tar alltid utrolig lang tid å laste opp?
      må vente lenge før man kan se dem på bloggen..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg