Santa’s been spotted!

Ååå <3 Det er julaften! Endelig! Jeg bustet Julenissen denne morgenen jeg! Stormen herjet sånn at jeg ikke klarte å sovne igjen da jeg våknet i åttetiden. Plutselig kommer bestemor snikende inn døren med en stappfull julestrømpe i hånden.

Marthe: Å! Good morgen bestemor!
Bestemor: NEI NEI!! Det er ikke meg!
Marthe: Å-nei?

*Bestemor slenger julestrømpen ved sengen min og spurter ut igjen*

Så blir jeg liggende slik og smile for meg selv i en halvtime til. Det ble julesokk og morgenpresenter på meg i år også. Julaften er uten tvil årets beste dag. En splitter ny julepysj, favorittproduktene fra BodyShop, fem nye truser og en HAU med godteri gjemte seg i sokk og gaveeske i år. Jeg ble så glad! Håper dere har hatt en like herlig julemorgen som det jeg har. 

Nå må jeg se å komme meg av pcen og opp på badet. Her står pinnekjøttmiddagen klar om under en time og jeg har ikke fått verken hår eller sminke på plass enda! Jeg tar meg fri fra bloggskrivingen resten av dagen, men jeg lover å knipse mange bilder fra den fine julekvelden vår. Måtte dere få en flott feiring alle sammen. <3 Nyt ethvert minutt av den.

 

Merry Christmas to tou all <3 
Vi skrives igjen i morgen tidlig! 

16 kommentarer
    1. Marthe, du er så flink! Det er julaften, selveste julaften og du klarer å presse inn to hele blogg innlegg til oss! Kjære deg, jeg vet ikke hvordan du klarer det! Du fortjener å være på første plass på blogglista! Innleggene dine er “verdifulle” (haha, fant ikke det riktige ordet) og de hjelper på humøret 🙂 Ditt gode humør som du alltid har smitter liksom over på oss. Å, hvordan klarer du det? DU ER FANTASTISK! Jeg elsker bloggen din, og vet nærmest ikke hva jeg ville gjort uten bloggen din, hoho!
      nå vil jeg ikke begynne å skrive en hel fortelling, så jeg slutter med å si: GOD JUL! Ha en kjempe fin jul! <3 Kos deg masse, det fortjener du virkelig 🙂 Ha en RIKTIG GOD JUL 😉

    2. god jul Marthe, du kan ta deg fri med gis samvittighet for du er helt fantastisk!<3 har samme pysjamasen som du fikk, og jeg lover deg at den kommer til å bli godt brukt:)

    3. God jul Marthe! Håper du koser deg masse med familien din. 🙂
      Du er en kjempe blid jente som sprer glede overalt, du er fantastisk!
      Elsker bloggen din, du får meg til å smile hvor enn dårlig dag jeg har.
      God jul og godt nytt år!! <3

    4. Hahah åååå, så skjønn bestemor da <3 hun virker supersøt! 😀 Håper du hadde en super julaften og at du koste deg masse! Håper du fikk alt du ønsket deg fine du! <3

    5. Synd å si det, men synes det er flaut å se alle skrivefeilene i innleggene dine. Ikke kan det være slurv heller, for det skjer om og om igjen!
      “marsjipan” = marsipan
      “HAU” = haug
      “presenter” = presanger

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg