Det er lille julaften!

Herlighet. I dag sov jeg til nærmere halv tolv. Hoho! Jeg kunne helt sikkert holdt sengen i enda en time, men jeg ville ikke sove bort lille julaften heller! Det var bare så innmari digg å sove i bestemors gigantiske dobbelseng igjen.. 

De fire timene jeg har vært våken, har jeg bare spist grøt og tatt en siste runde julegaveshopping. Både til farmor, farfar, og meg selv. Heh! Bikbok hadde 30% på alle røde varer så jeg røsket med meg tre røde topper og en blomsterkrans til håret. Denne kransen kjøpte jeg egentlig en gang tidligere i høst, men jeg klarte å ødelegge den i kofferten på vei til Singapore. Gjett om jeg ble glad da jeg så de fremdeles hadde den i butikken, og nå på 30%? Kanskje jeg kan bruke den på julaften i morgen? Den er litt sommerslig med blomster i håret, men de er jo røde! Julens farge. <3 Jo, det blir blomsterkrans på julaften i år! Kanskje jeg kan få laget meg en fin hårfrisyre i morgen, kombinere den med rød blomsterkrans og vise det frem på bloggen?

 

 

Det tror jeg blir bra. <3 Klærene er altså fra Bikbok og fås i dag på 30%
Håper dere har en fin lille julaften, kjære gode lesere!

17 kommentarer

Siste innlegg