Only six days left..

  

Det er ingenting som gir meg mer julestemning enn synet av bestemor og bestefars ferdigpyntede leilighet. Vi snakker nisser all over the place! Tenk nå er det bare seks dager igjen til jeg trasker ned denne tretrappen i kosedress og tøfler på selveste julaften! Tre jobbvakter, ti blogginnlegg, og et møte med regnskapsfører er alt som gjenstår før juleferien slår inn. Da drar jeg tilbake til Stavanger for å bli i ihvertfall fem dager, og det skal bli så skjønt. Til dere som lurer på om Jonas og jeg feirer jul sammen.. Nei det gjør vi ikke. Vi har vært sammen i fire år nå, men vi er likevel ikke kommet helt der enda! Hehe.. Stakkars Jonas skal til og med jobbe både natt til julaften og julaften i år. Det misunner jeg han ikke et sekund. 

 

Nei nå får Jonas og jeg hive oss i bilen og kjøre hjem til Kristiansand igjen. Julegavene er tross alt blitt lempet av og godt plassert under juletreet. Jeg har på følelsen at det vil bli noen koselige timer med gaveåpning i år også.. 

Seks små dager igjen…

17 kommentarer
    1. Åå, du er så skjønn Marte. Men en ting jeg lurer litt på og har lurt på ganske lenge… Har du ikke noe særlig kontakt med dine foreldre? Siden du alltid snakker så mye om dine besteforeldre, som forresten virker helt fantastiske. Men hva med foreldrene dine? Snakker/møter du dem aldri? 🙁

    2. åh! 😀 Jeg og kjæresten har vært sammen i 3,5 år nå, og vi har feiret jul sammen siden! 🙂 Første julen feiret vi hver for oss, men siden den gang har han vært med meg og min familie <3

    3. Jeg og min samboer har vært sammen i 3 1/2 år nå, og vi har feiret jul sammen i 2 år nå, og i år er ingen unntak..Ønsker dere en super jul!

    4. så utrolig koselig! vil bare si at bloggen din har vært utrolig bra i det siste, blir ikke kjedelig et sekund! du er best 🙂

    5. Vil bare informere deg om denne videoen jeg har laget. Jeg ønsker å få dem ut blant så mange så mulig, da jeg håper den kan hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Jeg har selv vært der, og forteller om dette i videoen. Er du langt nede selv, eller kjenner du noen som sliter, klikk på linken (den ligger i url-feltet, med andre ord: klikk på navnet mitt over her^ ). Alt jeg ønsker er å hjelpe noen. Omså det kun er én person føler jeg at jeg har lykkes.

    6. Så koselig 😀 Gleder meg masse til Mandag og Tirsdag 😀 <3 Fikk masse julestemning nå ^^ <3

    7. Over nyåre har eg og samboaren vært ilag i 4 år, men eg ser egentli ikke poænge me å absolutt “måtte” vær ilag på julaften. Han får jo sine pakka fra slæktninga tell mora si og eg får mine pakka fra slæktninga og vænninne tell familien min så tell vi får felles onga e eg hos mi mamma og han hos si på julaften. 🙂 Første juledag møtes vi og fær ut på en pub på hjæmplassen vårres(10 mil fra dær vi bor tell vanli) og vi trives bægge to vældi godt me det. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg