Antrekk – 171213

 

Vet dere hvor jeg er i verden eller? Jonas og jeg hev oss i bilen og kjørte til Stavanger tidlig i dag morges. Jeg kom plutselig på at jeg aldri i verden ville få med meg alle julegavene på toget! Heldigvis hadde Jonas og jeg begge to dager fri nå. Vi reiser hjem igjen allerede i morgen, men jula skal feires i favorittbyen så til førstkommende søndag er jeg tilbake og da blir jeg til over jul. DET skal bli godt det. Tenk i dag er det nøyaktig en uke igjen til selveste julaften! Jeg gliser fra øre til øre bare ved tanken.

I tillegg til å ha ankommet Stavanger, har Jonas og jeg vært på enda en liten runde julegaveshopping. Nå skal jeg bare ha syv runder til så er jeg i mål… Neida, jeg tuller. Årets første julegave fra Jonas til meg er også blitt åpnet i dag! Hihi, jeg skal vise dere hva det var litt senere i kveld. Jeg valgte meg den ut tidligere i dag og kunne ikke vente helt til jul med å gå i den.


Jakke fra Vero Moda, Bukse fra Bikbok, Sko fra Charles & Keith, Body fra www.nastygal.com, Belte fra Gina Tricot

Har dere det bra? Og er dere i mål med julegaveshoppingen for i år? 

37 kommentarer
    1. Mangler litt småting til kjæresten så er jeg i mål jeg og 🙂 Syns det er like vanskelig hvert år. Å finne gaver til noen som har alt er ikke lett. Haha. Noen ideèr?

    2. Du er så flott! Er snart i mål her, ikke lett å finne noe til to kresne søstre! Hehe, kos dere masse i Stavanger 🙂

    3. Jeg har vært fast leser av bloggen din i en del år, men er ikke så ofte jeg kommenterer. Ville bare fortelle deg at du er utrolig flink til å inspirere og superflink til å lage interessante innlegg. Jeg tror alle som leser bloggen din føler seg veldig verdsatt, for du klarer på en måte å vise hvor mye du setter pris på leserne dine. Du virker også som en veldig positiv person, og jeg har stooor glede av lese bloggen din! Du er også kjempeflink med interiør og matlaging, blir kjempeinspirert av deg!
      Jeg leser en del blogger, men det finnes ingen som er mer trofast en din 🙂

    4. Så pen du er Marthe <3 jeg har en Julegave igjen 🙂 åh som jeg gleder meg til Lille julaften og Julaften 😀 <3

    5. Nydelige bilder som alltid! JA, jeg er ferdig! Det er deilig det! Jeg lurte på om den jakka du har på deg fortsatt selges på vero moda, eller om det er lenge siden du kjøpte den??? Den var veldig fin…!

    6. Fillen!! Så deg men det var akkurat i det du gikk forbi så jeg rakk ikke å si noe til deg.. Ble også helt starstruck og turte ikke å gå tilbake!! Haha uff :((

    7. Jeg bare lurer, når du har en topp med åpen rygg, hvilken bh bruker du da? Du er superflink og en stor inspirasjon!

    8. Jeg begynte ikke med å kjøpe julegaver før igår. Off! Jeg er en person som venter helt til siste liten. Jeg kommer ikke til å bli ferdig med å kjøpe gaver før 23. desember, og den kvelden kommer jeg til å løpe rundt og dele ut gaver, hehe!
      Bildene dine var fantastiske idag! Lokaliseringen var P E R F E K T!!<3 og lyset var bedre enn aldri! Du passet virkelig flettene. Og det var et eller annet med bildene som gjorde at det ble såå fint! Hehehe! Du er kjempe fin også Marthe!
      jeg har følgt bloggen din lenge, og det jeg liker så sykt godt er at inneggene dine er såååå intressante, og morsomme og lese. Det er aldri kjedelige innlegg, og det er lett og se at du legger mye arbeid, og tid i det! Kjempe bra blogg!
      Du er så snill, hyggelig, kreativ, smart, og det er bare positive ord som kan beskrive deg! Klem <3

    9. TROR eg er ferdig,men blir alltid litt desperat på slutten når alt er handlet og eg er LITT usikker så eg drasset med meg noe som passer for alle tilfelele g mangler en gave eller to hahahahaha
      Nå har eg sendt en HAUG med pakkekalendergaver fra bloggen min og skal stryke ut på listen etterhvert som eg pakker inn, så vet eg i natt om eg er ferdig eller ei hahaha

    10. cuskima: Haha, du er god! Det er ikke så dumt det med å ta med seg en liten ekstra gave bare sånn i tilfelle. Selv er jeg helt nazi på at alle skal få like mange gaver så kjøper jeg en ekstra til en i familien så må alle få en ekstra.. Slik går julegaveshoppingen i sirkel.. Blir.Aldri.Ferdig! 😀

    11. Anonym: Jaja du kommer ihvertfall i mål! Det er ikke alltid nødvendig å begynne to måneder før tiden. Du har enda en uke igjen til den store dagen så dette får du til 😀 Å, tusen takk for gode ord. Så hyggelig å høre at du likte antrekksbildene i dag. Vi tok dem i solnedgangen så lyset var faktisk litt spesielt i dag! Og lokasjonen en litt annen ettersom vi er i Stavanger 🙂 Det er så koselig å være blogger når tilbakemeldingene er som denne. Tusen takk! Du er god. <3

    12. Anonym: Hold deg fast.. Ingen! 😀 Hehe, jeg har niplecovers som skjuler at jeg fryser utendørs, men jeg har gjerne også en jakke eller en cardigan over 🙂 Tusen takk!

    13. Karoline: Tusen takk! Hehe, ikke sant? Jeg tror det er litt av årsaken til at jeg aldri blir ferdig. Jeg vil jo ikke bli ferdig. Da er det jo et helt år til neste gang jeg kan handle gaver til hele familien på en gang. 🙂

    14. Elise: Jeg sitter bare og smiler når jeg leser kommentarer som denne. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge den igjen Elise. Ordene dine er gull verdt! 🙂 De er kjempemotiverende! SÅ hyggelig å høre at du finner bloggen inspirerende og interessant. 🙂 Ingenting som gleder meg mer enn å høre det. <3

    15. Amen sister preaching to the choir. helt noja for at noen skal føle seg utelatt hahaha
      Må sjekke listene at folk får de de ønsker seg og noe de ikkje VET de ønsker seg hahaha
      Så nå er det en liten serie på PCen og avkryssing på listene og legging av gel lakk <3 samtidig som hårfarger sitter i etterveksten -multitalent hahaha

    16. Mia Mathilde Frydenlund: Jeg tenkte jeg skulle skrive et innlegg med julegavetips til kjæresten, men så kjente jeg at jeg var rimelig tom for idèer selv! MEN på veien hjem fra stavanger i morgen skal jeg sitte og fintenke på akkurat dette og se om jeg kan få skrevet innlegget allerede i morgen kveld. Da har jeg fremdeles fri og muligheten til å komme med noen gode tips i siste liten! 🙂

    17. Åh, er enda ikke ferdig med gavene. Håpte jeg skulle bli ferdig når jeg var på Sørlandssenteret, men så ble jeg ikke det, og etter en 10 timers lang reise hjemover på juleferie så blir det en tur til nærmeste senter i morgen. Satser på å gjøre alle gavene ferdig da!
      Jeg og søstra mi gjorde en kjempetabbe med julegaven til pappa. Hadde kjøpt kapsler til kaffemaskinenen deres, og da vi kom hjem på juleferie fikk vi vite at mamma og pappa hadde kjøpt 100 nye kapsler selv. Så vi må nok finne noe mer til han. Kanskje en bok, har du noe å anbefale til en krim-elskende 58 år gammel mann?

    18. kosle når en kan ta sånne turer på sparket! 😀
      var forresten med søsteren min i går, også satt vi på en film som her “from prada to nada”, og hun ene som spiller hovudrollen var sykt lik deg, når du hadde litt lysere hår! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg