Antrekk – 151213


Bukse og topp fra Bikbok, Sko fra Nelly, Jakke fra Zara, Briller fra Gina Tricot, Veske fra Charles & Keith

Åå for en god søndag! Ribba står i ovnen og Jonas og jeg skal straks til å gjøre siste finpuss på dekking av bord. Vi har allerede vært en tur på Randesund lysstøperi hvor jeg fikk kost med kaniner og handlet en rekke fine julegaver. Antrekksbilder har vi også fått knipset! Har dere hørt maken til effektiv søndag? Klokken er ikke mer enn 15.00 og jeg kan krysse av nesten alt på “to do” listen! For en befriende følelse. Har dere det bra? Dere er vel minst like opptatte som det jeg er om dagen. Desember er stort sett en hektisk måned for alle. Man må bare passe på at ikke de verdifulle dagene forsvinner for raskt fra oss.

Det er jo bare jul en gang i året! Apropos jul og julestemning.. Jeg fikk virkelig vanskeligheter med å tro at vi er i midten av desember da jeg gikk ut døren i dag. Jeg vet ikke hvor mange varmegrader gradstokken viser, men det må være en del! Spesielt der sola skinner. Skulle tro det var vår! Jeg kan jammen ikke huske at vi har hatt en så varm jul noen sinne..

Marthe: Ååå Jonas, se det er rips her! 
Jonas: Det er ikke rips Marthe. 
Marthe: Jooo det er rips! *Knipse bilde*
Jonas: Jaja.. Jeg gleder meg til leserne dine kommenterer at det ikke er rips.  



Dere må ha en fin søndag så lenge..
Jeg får gå og hjelpe Jonas på kjøkkenet! 

37 kommentarer

Siste innlegg