Årets siste julebord

Herlighet, det ble en trist overskrift. Tenk, nå er det et helt år til neste gang vi skal ha julebord med jobben. *Buhu!* Vi var vel rundt 15 jenter fra Vero Moda sørlandssenteret og Vero Moda byen som koste oss med julebuffèt på Rica Hotell. Dette hotellet er det sikkert mange av dere som har besøkt en gang eller to tidligere? Det ligger delvis inni dyreparken og forestiller Noahs ark. Veldig fancy pancy! Etter litt for mye av både ribbe, skalldyr og pinnekjøtt, gikk jentene løs på dessertbuffèen som heller ikke besto av et dårlig utvalg. Gudene vet hva jeg ikke trykket i meg i går.. Tilslørte bondepiker, brownies, karamellpudding, riskrem, cupcake… Det tok virkelig ingen ende. Jeg kunne levd på gårsdagens gode mat i ihvertfall tre dager til, men det skal jeg så absoutt ikke for om seks timer får vi besøk av sigerfamilien! Da blir det enda mer ribbemat på meg. Mihi!



 

Tusen takk for alle tilbakemeldingene dere la igjen under forrige innlegg forresten. Dere er alltid så flinke til å hjelpe når jeg har mine kleskriser. Jeg endte opp med den blå glitrende kjolen fra Topshop og hele Rica Hotell glitret da jeg forlot det. Heh!

Jonas og jeg skal ut på julemesse også i dag vi! 
Randesund lysstøperi venter enda et besøk fra oss. <3  

22 kommentarer
    1. Wii, ser at du har kommet enda lenger opp på topplisten nå. Det har jeg ventet lenge på fordi det fortjener du virkelig! Gratulerer! Håper du kommer helt på topp fordi du har en utrolig bra blogg 🙂
      Men jeg synes bloggen har dappet av litt i det siste.. skulle ønske du for eksempel kunne ha svart på spørsmål som vi lesere lurer på, altså hatt masse innlegg hvor du svarer på spørsmål. Mye mye mye mer enn det du allerede gjør! Hadde vært kjempe kjekt, slik at vi kan få svar på ting vi lurer på 🙂 en annen ting som jeg også tror vi alle lesere ville likt KJEMPE godt er litt mer personlige innlegg! Der du for eksempel skriver ned dine tanker og meninger om ulike ting 🙂 Hadde vært såå kjekt å lese! Også med tanke på hvor flink du er til å skrive! Du har en flott blogg! Men disse tingene kunne gjort det enda mer INTERESSANT å lese bloggen 🙂 Håper du får en kjempe fin søndag! 🙂

    2. åh så koselig 🙂 Vi får ikkje julebord på VITA i år-de sier grunnen er for mye å gjøre, eg vet grunnen er de sparer tonnevis på å ha det i januar istedet.
      Sarah leser du Marthes blogg? Isåfall tror eg ikkje du fulgte med i timen alle de gangene hun legger ut spørsmål og svar og ting du ikkje vet om henne etc
      Og hun legger ut mange innlegg pr dag noen dager og du mener hun dabber av?
      Nope hun er vel en av dem som aldri dabber av 🙂
      ha en superduper dag alle sammen, im off to work 😀

    3. Cuskima: Jeg leser Marthe sin blogg hver dag, ikke bare en gang om dagen men flere ganger pr. dag! 🙂 vel, om jeg kan si det slik så er det denne bloggen som blir mest oppdatert av alle blogger på topplisten etter min mening, så det er ikke det det er snakk om 🙂 Hun er utrolig flink til og oppdatere bloggen sin osv! Men jeg føler at det blir så masse innlegg om det “gode livet” og derfor mener jeg at det hadde vært kjempe kjekt med mer innlegg hvor spørsmål blir besvart og mer personlige innlegg 🙂

    4. Forresten! Så passte du den blå kjolen kjempe godt Marthe! Den passer perfekt til anledninger som julebord, juletider og nyttårsaften, synes jeg! 😀

    5. Hei! Jeg tenker kanskje å flytte til kristiansand for å studere, så jeg lurte på om du kunne fortelle litt om byen? Om utelivet, shopping, om det er mye studenter osv? 🙂 hadde satt stor pris på å høre det fra noen på min alder!

    6. cuskima: Ja vi pleier egentlig også ha julebordet i januar. Det lønner seg nok å heller vente med det en måned. -Og det gjør jo i grunn ingenting heller! 🙂 Da har du fremdeles noe å glede deg til når alle andre har julebordene overstått. Hehe. Tusen takk for gode ord Lin. <3 Du har alltid noen på lur. Ha en super dag på jobb! 🙂

    7. Sarah: Tusen takk! 🙂 Mener du at du ønsker flere spøsmålsrunder? Jeg føler jeg dreper dere med spørsmålsrundene mine jeg! Hehe, da tok jeg altså feil. 🙂 Litt mer personlige innlegg kan jeg nok også bli bedre på, men jeg har liksom ikke funnet ut av noe som jeg virkelig har lyst til å skrive om og dele på bloggen. Det finnes jo en rekke temaer og ta fra, men alt egner seg ikke på min blogg. Har du noen tips eller ønsker så må du gjerne komme med dem. Det ville vært supert! 🙂 Ha en fin søndag du også. 🙂

    8. Sarah hun har svart flere ganger hvorfor hun deler det gode livet -fordi det er det hun lever 🙂 Masse dype personlige ting velger hun bort og det er lov vet du :)))
      Marthe du har rett masse å glede seg til,men blir 3-4 *julebord* i januar, syns det hadde vært kjekt å fordele de litt :D:D
      Og takk i lige måde <3
      Jobben var avslappende i dag-i går -total nightmare hahaha

    9. cuskima: Oi! Herlighet. Du skal på julebord hver helg du da nesten i januar. 😀 Haha, da forstår jeg at det ville vært greit å få fordelt det ut over ihvertfall to måneder. Jaja, jeg er sikker på at du kommer til å få en VELDIG brukbar start på det nye året 😀

      Haha, huff. Alle dager kan vel ikke være avslappende! Det ville jo vært kjedelig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg