Kjoledilemma før julebord

God kveld! Det er halvannen time til jeg skal være på julebord med jobben, og jeg vet verken hva jeg skal gå med, hvordan jeg skal sminke meg eller hva jeg skal gjøre med håret. Denne lørdagen har gått alt for fort! Jonas og jeg skulle bare på ikea og handle inn litt stæsj til morgendagens julemiddag, og vips så var det blitt kveld! Vi rakk ikke engang å spise en ordentlig middag så vi kjørte innom Pizzabakeren på vei hjem, bestilte pizza, lekte tommelkrig i 15 minutter og trykket i oss stykkene i bilen på vei hjem. Hoho, jeg lurer på hva folk tenker når de ser to 21 og 22 åringer leke tommelkrig og stein, saks, papir med to hender.

Minuttene gikk ihvertfall veldig fort! -Og det gjør de fremdeles. Jeg legger ved fire antrekk som det står mellom i kveld. Dere kan kanskje hjelpe meg med å velge? Vi har ikke så god tid, men jeg blir veldig glad om noen av dere vil legge igjen en kommentar med den kjolen eller det antrekket som passer best! I kveld skal vi ikke bare samle Vero Moda jentene fra Sørlandssenteret. Vi blir en hel gjeng ansatte som skal kose oss med julemat og vin på Rica hotell før vi drar videre på byen. Ah,dette blir bra! 




Hva sier dere? Jeg holder en liten knapp på den mørkeblå! 

84 kommentarer

Siste innlegg