Møtetorsdag!


 

DA ble det endelig tid for en liten bloggoppdatering! Denne dagen har gått i ett! Jeg har som dere kanskje ser blant annet vært i møte i dag. -Med to kjekke mannfolk som er og forblir to gode samarbeidspartnere. Jeg skulle møte på kontoret til Eirik og Vegard klokken tolv, men ettersom jeg enda ikke har lært meg å fylle bensin på bilen, var jeg der litt over. Litt pinlig å ringe Eirik og fortelle at jeg ble noen minutter forsinket fordi Jonas måtte lære meg å fylle bensin først.. Uansett! Jeg kom frem til slutt og ble på møte til nærmere halv tre. Tiden flyr i godt selskap. Jeg fikk smoothie før praten fikk begynt så for min del var møtet vellykket allerede etter de første fem minuttene. Neida, men vi fikk utvekslet litt tanker og vi fikk snakket om både tidligere og nye samarbeid! Det er snart et nytt år, og forhåpentligvis blir det et vanvittig spennende et med mange nye muligheter!

Eirik er ikke så vandt til å stå foran kamera.. 
Eirik: Hva skal jeg gjøre for å se naturlig ut? Ikke så oppstilt? 
Marthe: Jeg vet ikke jeg.. Bare vis meg noe på mobilen din? 

Hva synes dere? Klarte han seg?

14 kommentarer

Siste innlegg