Merry Christmas to you all

God kveld! Jeg fikk bare lyst til å stikke innom for å gi dere litt julestemning. Dere har kanskje forstått at dette er mitt store prosjekt om dagen? Sørge for at 17 000 mennesker sitter med den største julestemningen noen sinne den 24 desember. Hehe, lykkes jeg så langt eller? Her i Kristiansand venter vi fremdeles på snøen, eller i det hele tatt minusgradene, men det behøver vel ikke å påvirke julestemningen i negativ grad? Det får heller bli en stor bonus om snøen velger å falle til jul!

Bella og jeg dro ut på løpetur så fort dere var oppdatert og utendørs ble vi i nøyaktig en time. Gud så godt det var å få løpt litt igjen! Jeg kjenner jeg allerede er fylt med ny energi! Det første jeg gjorde etter å ha tatt en god og varm dusj var å vaske og rydde leiligheten.. Ja igjen! Jeg føler jeg vasker og rydder hver eneste dag, men det er jo nødvendig når vi griser sånn! Nå har jeg satt meg i sofaen og her skal jeg bli sittende og kose meg med filmen “Alf”. Det er dere lesere som har anbefalt meg den! Under får dere et lite bildedryss av inspirasjon som jeg har hentet fra pinterest denne onsdagen. Jonas og jeg skal invitere svigers på julemiddag veldig snart og jeg trengte idèer til hvordan man pynter et pent julebord! Nå har jeg idèer i hopetall og er i grunn klar for å pynte bord allerede i kveld. Heh! Jeg kan bli litt overivrig til tider. Får vel vente noen dager til.. 






– May your days be merry and bright!
Ha en vidunderlig kveld alle sammen.  

23 kommentarer
    1. Utrolig fine bilder, elsker jul! 🙂 Det er så koselig <3
      Her er det heller ikke kommet snø, den smeltet akkuratt bort - så håper den kommer til julaften!
      Ingenting er vell som og sitte og spise julemiddag og se snøen dale ned <3333 🙂

    2. Ingen tvil om at du skaper julestemning 😀 Nå har jeg bakt ferdig de hvite kakemennene fra oppskriften din, og de ble fantastisk gode! 😀

    3. Elsker bloggen din Marthe, og er fast leser. 🙂 Lurer bare på hvilke kamera du bruker og hvilke ”styrke”/ justeringer du gjør osv.. vet du har skrevet et tidligere innlegg angående dette, men gjelder det enda? Elsker alle bildene du legger ut og spesielt headeren din! Ser smashing ut! <3

    4. Dette var flottee bilder! Du får meg i julesteming hvertfall, hehe!
      men jeg har et spørsmål 🙂 jeg ser du ofte er sammen med sviger familien din og har det veldig koselig med dem, men jeg lurer på hva slags forhold du har til din mor? jeg leser aldri at du har fått eller vært på besøk hos henne.
      jeg liker bloggen din veldig godt, må innom hver dag! 🙂

    5. Får litt dårlig samvittighet av at du er så syyyyyyyyyykt flink og det er ikkje eg, enda,men bare vent :D:D
      Eg er superjuleguri og er i veeeeeeeeeeeeeldig god stemning og skal jobbe i helgen på VITA og koser med max med å pakke gavene til kundene <3
      Og Vi har fått nytt spisebord og eg sikler veldig på en skjenk fra Riviera Maison, eller en dampovn med stekefunksjon .-som selvsagt er mest praktisk.....men har såååååååååååå lyst på den skjenken HAHAHA

    6. hei marthe! hadde vært veldig kjekt om du hadde gjort en “jule DIY” !! har virkelig ingen anelse om hva jeg skal gi til bestforeldre til jul, og de blir jo så glad viss man lager noe selv.. hadde satt pris på om du kunne komme med noen tips, du som er så kreativ 🙂

    7. Madelen: Så hyggelig å høre! Tusen takk for en kjempefin kommentar 🙂 Jeg bruker Nikon D3000 og portrettlinsen Nikon 50mm 1,4 🙂 Det er dette utstyret jeg har brukt her. Angående kamerainstillinger så har jeg bare satt kamera på “A”. Da ordner det det meste selv 😀 Veldig greit!

    8. Du har en helt sinnsykt bra bloggkvalitet, at du ikke ligger på nr.1 er egentlig litt utrolig! Tusen takk for så fine innlegg :))
      Og jeg må legge til: jeg er ikke en “julestemningperson”, men nå kom jeg i stemning!

    9. så du la ut så masse fine bilder av hvordan du pyntet pakkene! En veldig fin og enkel måte å pynte de på er å tørke appelsin i ovnen. Tre appelsinen på grå “hyssing” å pakke det rundt gråpapir eller annet papir! det er så super lekkert:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg