Klar for juleverksted

 

Ser man det! Da har enda flere julelys kommet opp i stuen vår. Var det ikke fine? Fy søren for et kupp! Det er nesten så jeg nekter å ta dem ned når januar måned kommer. Jeg vil bare ha dem oppe hele året! Som hele badet vårt, er også disse lysene fra interiørbutikken Habitat, og husker jeg riktig så kostet de 250 kroner. Det vil jeg påstå at de var verdt? Eller hva mener dere? Jeg tenker til og med å kjøpe en pakke til som vi kan henge over gardinstengene på soverommet. Her må det jo også pyntes etterhvert.

Nå venter jeg besøk hvert øyeblikk her! Denne kvelden har jeg gledet meg sånn til.. SOM vi skal kose oss med baking og film. Jeg skulle gjerne laget julekort, pakket inn flere gaver og kanskje til og med laget hjemmelagde julegaver også, men man rekker jo ikke alt på en kveld! Noe av det får vi spare til en annen gang. Nå er det først og fremst julebaksten som står i hovedfokus.

 

Ser dere at det har forvillet seg noen røde kuler på treet? 
Det er Jonas sin rampestrek.. Hehe, han nekter å la treet forbli hvitt.

31 kommentarer
    1. Kjempefint!! Dere har det så utrolig koselig i leiligheten deres, og bildene gir skikkelig julestemning 🙂

    2. Kjempefint med sånne lys inne 🙂
      Må si meg enig med Jonas, litt rødt må på treet, hihi 🙂 Hjemme hos meg har vi kun rødt og gull <3

    3. Hei Marthe!
      Et lite spørsmål.. Jeg har gått på tetralysal for perioral dermatitt i 2 mnd nå, har lyst å slutte slik at jeg kan ta sol før jula og sånn. Hvor lenge har du gått på tetralysal?

    4. Hei Marthe! 🙂 Ville bare si at jeg er veldig glad for at du blogger. Jeg følger vanlige bloggere som Tcmn, Andrea Badendyck osv., men du har et særpreg over din blogg. Et særpreg som gjør at jeg titter først på din blogg og ofte to ganger om dagen for å se om du har lagt ut nye innlegg. Du bryr deg om mote, sminke og hår som resten av jentene, men på en mer voksen måte. Du klager så og si aldri, og sitter konstant med en utrolig pent glis på munnen. Vet ikke akkuratt hvor lenge jeg har lest bloggen din, men sikkert ett år(?). Ville bare gi deg en oppmuntrende melding(ikke det at jeg ser du får noen negative), men det er jo koselig å få noen oppmuntrende ord også! 🙂 Syns hvertfall jeg, og særlig i juletiden.
      Keep on blogging! Hadde vært morsomt om du fortsatte med slike videoblogger du lagde når du var i Singapore. Morsomt å se filmer av hvordan du er på ekte og ikke bare bak et kamera og tastatur.
      Ha en strålende uke og en kjempefin jul ^^,

    5. Hehe, jeg synes også at rødt er skikkelig harry: er så lei røde nisser osv, og foretrekker hvitt, hvitt, hvitt. Selv om julen eeeegentlig burde være rød :p

    6. Ååå så fint dere har det! Men må si meg litt enig med Jonas jeg og, litt rødt må det være, hehe 🙂 Jeg hadde bare lyst å tipse deg om noe jeg,,, om noe juletrepynt som en kan lage selv, og som ser helt fantastisk ut! Du bare kjøper noe store blanke julekuler, og fyller dem med akkurat det du vil. F.eks falsk snø, perler med fine farger, eller sånne fantastiske fine, hvite kuler med sølv på (som blant annet fås kjøpt på nille), det hadde passet fint på treet ditt 🙂 Legger med en link til ett bilde så det blir litt enklere å skjønne hva jeg mener :p http://hoosierhomemade.com/diy-beaded-ornaments-100-days-of-homemade-holiday-inspiration/ … Siden du har juleverksted, så tenkte jeg bare å tipse deg om det 😉

    7. Så utrolig koselig dere har det!! Hvor er det store hvite speilet ditt fra? Lett etter et slikt lenge 🙂

    8. Laila: Å! Fantastisk Laila! Tusen takk for tips 😀 Vi rakk ikke å gjøre dette allerede i går kveld, men dette tipset skal jeg absolutt ta vare på og prøve å få til kanskje allerede denne uken. 🙂 Kjempegøy med slike tips!

    9. Marika S. L.: Hei Marika! Åh, for en god kommentar. Tusen takk for en ordentlig oppmuntring. Slike tilbakemeldinger setter jeg uendelig stor pris på! 🙂 Spesielt nå i juletiden 😀 Videoblogging er jeg forferdelig dårlig på. Nå har jeg til og med et videokamera så nå bør jeg ikke ha noen unnskyldning. Jeg har så lyst til å lage videoblogger til dere, men jeg synes det er så forferdelig flaut og kleint å sitte og snakke til et kamera. Hehe! Men øvelse gjør mester tenker jeg. Gjør jeg nok ganger så blir jeg vel vandt med det jeg også. 🙂 GOD JUL til deg også! Og stor takk for gode ord. <3

    10. Karoline: Heisann! Er utslettet ditt borte? Mitt gikk bort etter 4-5 dager på tablettene men jeg fullførte likevel “kuren” på 2 uker. Jeg har aldri gått på tablettene så lenge som i 2 måneder. Det hørtes veldig lenge ut. Har legen sagt at du skulle gå så lenge på dem eller? 🙂

    11. Så koselig dere har det!! Du som er så kreativ, har du noen gode forslag til hjemmelagde julegaver? 😀

    12. Åå, så fint dere har det 🙂 Har lett etter akkurat slike julelys i flere måneder nå, og så er det såå typisk at nærmeste Habitat er flere timer unna her jeg bor. Åh. Hadde med glede betalt 250 for de altså, de er så nydelige! 🙂

    13. Takk for svar! 🙂 Ja, legen anbefalte meg egentlig 3 mnd (2 tbl om dagen halvparten av tiden, og 1 tbl om dagen resten). Har avsluttet en måned tidligere, og håper det ikke kommer tilbake! Utslettet gikk vekk ganske raskt, men som forebyggende behandling skulle jeg visst gå på det så lenge. Krysser alt jeg har for at jeg ikke får det igjen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg