Interiør: Detaljer til bad

Så hyggelig å høre at lussekattene mine falt i smak! Kanskje badinteriøret blir like godt tatt imot? *Krysser fingrene* Jeg tror aldri jeg har vist dere badet i den nye leiligheten? Ikke en gang i en sneak peek! Det skyldes nok at jeg ikke har vært helt fornøyd. Selve badskapene består av lyst tre og det er ikke noe jeg er spesielt fan av. Treskap er som dongeribukser i mine øyne. Litt for vanlig og umulig å style på en helt unik og personlig måte. Ja, nå sammenlignet jeg badromsskapene våre med dongeribukser.. Uansett! Jeg fant en løsning på badproblemet til slutt. For hvem har sagt at ikke tre går sammen med tre? 

Jeg har den siste tiden vært på jakt etter lekre treprodukter. Tresåper, krakk, duftolje med trepinner, treknagger.. Vel, egentlig så har jeg vel bare kjøpt alt jeg har kommet over i tre. Det aller meste dere ser av varer her er fra interiørbutikken Habitat. Dere som bor på østlandet er sikket godt kjent med denne butikken, men her i Kristiansand kom den først på sørlandssenteret forrige måned. Siden åpningsdagen har jeg vært innom x antall ganger og kjøpt med meg både det ene og det andre. Nå begynner endelig badet å ta form, og det er jeg veldig veldig glad for. Har dere Habitat i nærområdet så er dere bare nødt til å kjøpe disse såpene i julegave til dere selv. Disse, og duftoljen. Badet vårt dufter alvorlig talt av blomster og fred nå.


Stigen er fra Living, Krakk, håndkleholder, alt av såper, duftolje og treknagger er fra Habitat.

Nå hva synes dere? Dette ble et langt bildedryss!

34 kommentarer

Siste innlegg