En mann full av overraskelser

I dag har denne frøkna stått opp på riktig ben. Det skal være sikkert og visst. Det må være julemiddagen fra i går.. Eller overraskelsen Jonas hadde til meg da vi kom hjem. Den mannen er virkelig full av overraskelser! Jeg har allerede fortalt dere at han ikke klarte å vente med å gi bort gavene jeg skulle få i årets pakkekalender.. Så jeg fikk dem like godt i november. Vel da jeg kom hjem i går kveld hadde han kjøpt et digert hjertestativ med en ny pakke på for hver dag frem mot jul. Noe så koselig! Jeg hvinte av glede da jeg kom inn døren og ble møtt med det synet. Han har altså sittet på stuegulvet og pakket inn 16 søte gaver til meg mens jeg var på jobb. 

Hvis ikke jeg har den snilleste samboeren på jord så vet ikke jeg. Ikke er han spesielt god i formen heller, så jeg får pleie han godt med julebaksten min i dag. Jeg skal av gårde til regnskapsfører om en halvtimes tid og på vei hjem tenkte jeg å handle inn ingredienser til 200 julekaker. Minst! Alt jeg har bakt tidligere er spist opp for en uke siden så nå må jeg bare få fingeren ut og lage noe nytt!



Kanskje kommer det enda en oppskrift etterhvert?
Har dere sett noe så søtt? Hihi, for en heldiggris. <3

27 kommentarer

Siste innlegg