Antrekk – 081213

 

I dag er hele antrekket fra Vero Moda. Passer perfekt ettersom jeg skal av gårde på jobb så fort dette innlegget er publisert. En splitter ny jakke har fått kommet på sammen med favorittblyantskjørtet mitt. Hva synes dere? Jeg er ihvertfall stupforelsket i denne jakken. Vi fikk den inn på torsdag og jeg kjøpte den på dagen. Den er kanskje ikke så tykk og god, men hva gjør det når vi har fått den varmeste desember måned på syv år? Jonas fortalte meg nettopp at de melder 6 varmegrader den 22 desember. Det ser dårlig ut for snøen!

Jaja, vi slipper ihvertfall å fryse ihjel.. Så fort jeg har stengt butikken i kveld, drar Jonas og jeg til svigers på årets første pinnekjøttmiddag. Oh my god, det skal smake godt! Kanskje blir det et varmt bad på oss i jacuzzien også? Jeg tror ikke det heller ville blitt en ubehagelig affære.. Før jeg hiver meg av gårde så vil jeg bare takke dere for de gode filmtipsene dere la igjen under et av gårsdagens innlegg! Alle filmer jeg ikke allerede har sett er nå notert ned og jeg gleder meg maks til mange nervepirrende filmkvelder.

 
Jakke, skjørt og skjorte fra Vero moda, Sko fra Nelly, Veske fra Charles & Keith

 

Dere får ha en god og avslappende søndag så lenge!
Hva synes dere om antrekket?

54 kommentarer

Siste innlegg