Dronninga av bowling

God kveld fra bowlingdronninga! Sjekk den tavla da. Har jeg glemt å fortelle dere om bowlingferdighetene mine? Neida. Jeg fikk en knallstart, og tapte. Hver.Eneste.Runde! -Men jeg tror likevel jeg slo personlig rekord med 79 poeng. Hehehe. Nok om poengtavlen! Pappa Lars inviterte altså Jonas, Linn og meg på bowling denne fredagen. En rimelig perfekt start på helgen.

Det har vært en vanvittig hektisk fredag! Så fort jeg kom hjem fra jobb, kastet jeg meg over mailboksen, gjorde unna litt bloggarbeid og dro på bowling med familien Norheim. Nå sitter jeg jammen forann pc skjermen igjen. Denne gang for å komme med en liten oppdatering til dere. Har dere fått en fin start på helgen eller? Jeg gleder meg bare en hau til morgendagen jeg. Vi har nemlig ikke bare fått beskjed om å gå i nisseluer på jobb, men vi skal også dele ut pepperkaker og julebrus. Hoho, det blir med andre ord nissefest!

Dere har bare med å komme innom Vero moda i morgen!
Ønsker dere en god helg, så skrives vi igjen senere.

21 kommentarer

Siste innlegg