Marthe prøver seg som frisør

Nå har jeg det fint dere. Jeg har fått pratet litt med bestemor på telefonen i kveld, og nå sitter jeg bare og smiler for meg selv. Den dama er bare helskjønn! Hun leser bloggen svært nøyaktig, og skulle jeg legge ut detaljebilder av leiligheten så vær du sikker på at hun studerer dem. Nøye! Bestemor og bestefar bor i Stavanger og har derfor aldri sett den nye leiligheten vår i virkeligheten, men bestemor vet likevel nøyaktig hvor enhver interiørgjenstand er plassert.. 

Bestemor: Eg ville isje gått udenfor leiligheden hvis eg hadde så fine stua!  
Marthe: Hahaha! Så fint har vi det vel ikke? 
Bestemor: Jo! Det fina juletreet, også adventslyså.. og den lysestaken i vinduskarmen.. og de flotte kanelbollene!
Eg hadde isje bevegt meg av flekken!

Hvis ikke jeg har den skjønneste bestemoren så vet ikke jeg. Nå har jeg fått besøk av Annika som dere helt sikkert ser! Jeg har for første gang i mitt liv fått prøve meg som frisør. Annika trengte litt hjelp til farging av ettervekst! Jeg tror jeg gjorde det nokså bra også? Kanskje det er frisør jeg skal bli? Nei, det tror jeg neppe. Nå sitter vi med serien “Kornsirkelmysteriet” på tv2. Det må dere bare se! Jeg blir så utrolig fascinert over dette naturfenomenet. Jeg så en vanvittig bra dokumentar om dette for mange år tilbake, og siden har jeg vært helt besatt av alle lignende programmer. Nei, dere må bare se det for å forstå.

Ansiktsmaske har vi også testet i kveld! Den må jeg få anbefale dere en annen dag.
Jeg håper dere har hatt en fin onsdag. Har dere det?

22 kommentarer
    1. Skjønne bestemoren sin <3
      Nydelige vipsene dine!!!
      Vakre Bella er linselus hahahaha
      Og slit an med ny maske -eg og vil!!!
      ha en superduper kveld eg er sikker på at skjønne Annika blir nok veldig så fin vet du 🙂
      Hun ene damen på Kornsirklene treffer eg ofte på Alternativ messene. Eg jobber der hvert år , spennende :D:D
      Lin:)

    2. Hei Marthe! Hihi, søt bestemor du har 🙂 Snill du er som hjelper Annika 🙂 (om du er med henne fortsatt, så kan du hilse og si at jeg synes det er sååå bra at hun har begynt og blogge igjen! 😀 ). Hvilken ansiktsmaske brukte dere? Onsdagen min har vært helt ok, ikke gjort stort, men egentlig litt godt det og iblant 🙂 Nyte stillheten og fridagene. Klem<3

    3. Haha, så skjønn Bestemor du har <3 Flinke Marthe som har prøvd seg som frisør 😉 Ble sikkert bra 🙂 Har hadd en helt okei Onsdag 🙂

    4. Høres ut som en bra onsdag 😀
      Selv har jeg vært med en kompis, laget mat og sett på film. Samt mange morsomme samtaler 😀 vennetid er lykke i hverdagen! Hilsen Linda

    5. Åååå du er så pen Marthe! Jeg er så glad for at du har denne bloggen så jeg kan gå inn å lese hver dag. Du sprer så mye glede og virker som en veldig bra person:) Elsker bloggen din! Klem <3

    6. Jenny Raquel: Tuusen takk Jenny! Det koster 1500 kroner første gang og etter 4-5 uker må man fylle på om man ønsker å fortsette med vippeextentions. Dette koster 5-600 kroner. 🙂

    7. Erica: Tusen takk! 😀 Jeg er kjeempefornøyd! Det koster 1500 kroner på Auds minste i Kristiansand. Uansett hvilken lengde du vil ha så koster det det samme. 🙂

    8. Kathrine W: Men de har jo brukt 4 timer på å lage denne kornsirkelen? Man har jo bevis på at andre gigantiske kornsirkler blir laget på under 10 minutter. Det kan da ikke være mennesker :O

    9. Ida: Hei Ida! 🙂 Ja bestemor er herlig. <3 Jeg skal hilse til Annika og fortelle henne at du sa det. Da blir hun nok glad! 😀 Ansiktsmasken vi bruke i går heter EmergenC Scientific organics phytocell detox mask. Det er en organisk grønn maske som bare er basert på naturlige ingredienser. Kjeeempedeilig! 😀

    10. cuskima: <3 Jeg så ikke at Bella strakk seg sånn og ble med på bildene før innlegget var publisert. Haha, herlighet for en hund. Du kjenner alle du lin! 😀 Er det hun med sørlandsdialekt du treffer på? 🙂

    11. phø kjenner ikkje alle :):) men er neppe så mange som jobber fulltid med kornsirkler i Norge :P:P
      ja hun med sørlandsdialekt. Hun vet mye men er litt treig. Datteren min gledet seg MAX til et foredrag med henne og kornsirkler på en messe og satt helt foran. HUn så noen lysbilder og hørte hun begynte å snakke med litt monotonstemme hahaha og vips så våknet hun etter 45 minutter og hadde ikkje fått med seg NOE :P:P

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg