Ready for makeover

Gjett hvem som er på vei til en liten onsdagsmakeover? Negler skal fikses og vippeextentions skal testes ut for aller første gang. Jeg har ganske lange vipper fra før av, men de er så lyse og rette at jeg likevel ser ut som en zoomibe uten mascara. Tenk etter i dag kan jeg droppe mascaraen i tre uker fremover. Jeg gliser bare ved tanken. Jeg har knipset litt før bilder til dere denne morgenen, og i morgen tidlig skal etterbildene tas slik at dere får se den store forskjellen! Ah, dette blir en god dag. Jeg elsker jo å bil dullet med.

De fæle neglene skal vi endelig også få gjort noe med. Jeg har gått uten gelenegler i en uke nå og kjenner at det skal bli godt å få dem på igjen. Hvilket negldesign jeg har gått for får dere kanskje finne ut av allerede i kveld? Nå må jeg hive meg av gårde..

De fine frøknene på Auds hudpleie venter!
Vi skrives igjen så fort jeg er hjemme. Ha en fin dag!

21 kommentarer

Siste innlegg